Корекція звуковимови (звуки р, р’)
ЗАНЯТТЯ 2
1. Повтори підготовчі артикуляційні вправи.
ПРАВИЛЬНА АРТИКУЛЯЦІЯ [Р]
Ø Губи набувають положення наступного голосного.
Ø Зуби злегка розкриті.
Ø Кінчик язика широкий і напружений вібрує в повітряному струмені (відбувається зближення кінчика язика та альвеол). Бокові краї язика зімкнені з верхніми кутніми зубами.
Ø Струмінь видихуваного повітря з голосом, інтенсивний, видихається крізь вузьку щілину між кінчиком язика і верхніми альвеолами.
2. Гра на постановку звука [р].
Тигреня ричить (промов протяжно звук [р] високим голосом): р-р-р, р-р-р.
3. Виконай артикуляційні вправи з логопедом
4. Промов кілька разів склади.
РА РА-РА РА-РА-РА РА-РА-РА-РА
РО РО-РО РО-РО-РО РО-РО-РО-РО
РУ РУ-РУ РУ-РУ-РУ РУ-РУ-РУ-РУ
5. Прочитай чи повтори за дорослим слова
Раб рагу ранок рахівник радар
Раз радист равлик раціон ранчо
Рак рамка радіус ратуша раст
Рай район рація рало радощі
6. Полічи предмети від одного до п’яти
Зразок: один раб, два раба, три раба, чотири раба, п’ять рабів.
Ранок рак ракета рало рама
7. Розглянь картинки. Визнач, де стоїть звук [р]: на початку, в середині, в кінці слова.
Немає коментарів:
Дописати коментар