середа, 14 лютого 2024 р.

Корекційно-розвиткове заняття з Дьомушко Артемом

1. Відгадай загадки, опираючись на малюнки.

ріпа

Сам червоний, а чуб зелений. (р,я,б,к,у)
Повна хата горобців, та нікуди вилетіти. (г,у,р,а,б,з)
Червоний Макар по полю скакав та в борщ плигнув. (р,е,е,ь,ц,п)
Хто ховає під кущі і супи, і борщі? (р,т,о,к,а,п,л,я)
Сидить Марушка у семи кожушках,
Хто її роздягає, той сльози проливає. (б,у,и,ц,я,л)
Хто голівку свою влітку накриває
І по двадцять хустин на голові має? (к,у,п,а,т,с,а)
Кругла, жовта, але не сонце,
З хвостиком, але не миша. (і,п,а,р)
Круглий, червоний, дуже смачний, росте на кущику. (м,о,і,п,р,о,д)

- Запиши слова-відгадки у дві колонки п - б, допиши інші овочі.
( біб, патисон, кріп, петрушка, кабачок, баклажан)
2. Запиши слова у дві колонки, вставляючи склад па чи ба.
Ри__,  ли__,  Лю__,  __ран,  __кет,  __зар,  __лець,  __рус,  __ян,  __чок,  __льто,  __буся,  ко__ти,  __лкон,  ка__н,  рі__,  с__ти.
3. Зміни слова за зразком.
      Що робити?   Що зробити?
Зразок: бажати - побажати.
Плавати, бачити, будувати, рубати, плакати, білити.
4. Прочитай текст.
Нове місто
   Уже споруджуються перші будинки. Тут буде площа. Від площі пройдуть широкі проспекти і бульвари. Всі будинки стоятимуть вікнами до сонця. Біля кожного будинку будуть рости тополі, верби, берези. Зелена стіна парків захищатиме місто від пилу. Ви почуєте на вулицях міста спів пташок і шум дерев.

Словник: Бульвар - широка алея на міській вулиці. У сучасному розумінні, як правило, бульвар є озелененою прогулянковою пішохідною ділянкою, що оточена дорожнім полотном з обох боків, може мати зони для велодоріжок, дитячих майданчиків і місць для короткочасного відпочинку. 



 Проспект - довга, пряма та широка вулиця в містах, як правило, обсаджена деревами.


Завдання:
1. Добери синоніми (слова близькі за значенням) до слів споруджуються, захищатиме.
2. Розбери за будовою слово будинки.
3. Склади речення із словосполученнями широкі проспекти, широкі бульвари.

 Корекція звуковимови. Звук [р].

1. Виконай завдання із Заняття 7.
2. Порухайся



3. Пограй у гру "Четвертий зайвий".
Розглянь малюнки. Хто (що) на них зображений? Хто (що) на твою думку тут зайвий?











 

Корекція звуковимови. Звук [ш].
1. Виконай артикуляційні вправи з попередніх занять.
2. Чітко і виразно прочитай кожен склад і назви малюнок до нього.
Аш-аш-аш -  (гуаш)
Аш-аш-аш  -  (лаваш)
Іш-іш-іш -  (куліш)
Іш-іш-іш -  (фініш)
Уш-уш-уш -  (душ)
Уш-уш-уш -  (аркуш)
3.  Прочитай або повтори речення. Доповни їх за малюнками.
Оришка повісила шубу в ...

Дорош та Сашко грами в ...

Тиміш пов'язав за шию ...

Даша миє волосся ...

Шофер їде на ...

Слова: шафа, шахи, шарф, шампунь, машина.

4. Допоможи хлопчику скласти в шафу лише ті речі, у назвах яких є звук [ш].




5. Добери слова, протилежні за значенням, і продовж речення.
Зразок: Сашко молодший, а його сестра - старша.
На ринку - шум, а в музеї - ...
Я віддав мамі більше яблуко, а собі залишив ...
Провулок вузький, а вулиця - ....
Сашко співає голосно, а Юля - трохи ...
Гришко заховався, але Юрко його ...
Слова: тиша, менше, широка, тихіше, знайшов.