понеділок, 23 травня 2022 р.

 ЗНМ. Диференціація звуків [с]-[ш]. Стислий переказ тексту з опорою на малюнки.

1. Прочитай слова. правильно вимовляй звуки [с]-[ш].
шапка - сапка           
мишка - миска
шуліка - соловей      
кашка - каска
шум - сум                 
шафа - сапа
шуба - субота          
кішка - кіска
шорти - сорти          
волошки - волосся

2. Відгадай загадки.
- Золоте решето, а в ньому чорних зернинок повно. (со,
ник, няш)
- Жовтенька тарілочка, білий обідок, кожний замилується, як зайде в садок. (маш, ро, ка)
3. Доповни речення словами із довідки, за потреби змінюючи їх. Прочитай. Запиши їх у зошит.
Гарно співає __________.  
Дуже швидко літає _________.
Курча схопив _________.  
У шпаківні живе ___________.
Вночі літає ___________.  
Дзьоб крючком у ___________.
Слова для довідки: соловей, шуліка, шишкар, сова, шпак, ластівка.
4. Повтори скоромовки спочатку повільно, потім швидше.

  •  Шишки на сосні, шишки на столі.
  • На шосе шість вершників.
  • У Соні шашки, у Семена шишки.
  • Тихше, миші, тихше, миші, кіт сидить на нашій стрісі.
  • Всіх скоромовок не промовиш, не перескоромовиш.
5. Прочитай оповідання.
Ялинова шишка
      Прилетів до ялинки шишкар. А ялинка свої шишки розвісила на гілках. Кожна шишка вкрита блискучою лускою. А під лускою у шишки заховалися зернятка. І тепло їм, і спокійно. Знає про це шишкарик. Він лапками вчепився в шишку і ну дзьобом виймати насіння!
Г. Демченко 
Самостійно перекажи оповідання за сюжетними малюнками.








 Корекція звуковимови. Звук [л]. (1-2класи)


1. Зміни  слова, вставляючи другою літеру Л. Запиши і прочитай слова, що утворилися.
Сава - слава
куб - _____     кубок - _____     
кава - _____     каси - _____
пащі - _____     пан - _____
сова - _____      сон - _____
пече - _____      банк - _____

2. Утвори множину іменників за зразком.
ЗразокОдна лисиця - багато лисиць.
Один лис - ...
Одна білка - ...
Одне білченя - ...
Одна лосиха - ...
Один лось - ...
3. Закінчи речення, змінюючи в слово "лисиця".
У тебе є (хто?) ... (лисиця).
У тебе немає (кого?) ...
Ти їсти даєш (кому?) ...
Ти любиш (кого?) ...
Товаришуєш із (ким?) ...
Казка (про кого?) ...
Довідка: про лисицю, лисиці, із лисицею, лисиці, лисицю.
4. Прочитай текст. 
  Слава і Клава  поїхали в зоопарк. Там вони побачили лева, лисицю, лося, оленя.
  Клаві дуже сподобався олень. Вона дізналася, що це велика рогата дика тварина, яка живе на півночі. Олені живляться рослинною їжею, яку добувають з-під снігу копитом. Раз на рік ці тварини скидають роги.
  Славі дуже сподобався лев, тому що він грізний, має довгу яскраву гриву. Леви живуть у жарких країнах та живляться м’ясом інших тварин.
   Діти із захопленням розповідали про тварин, які їм сподобалися.
 Клава і Слава залишилися дуже 
задоволені поїздкою до зоопарку.
Дай повні відповіді на запитання.     
- Хто є головними героями у тексті?
- Куди поїхали діти?
- Хто сподобався Клаві, а хто - Славі? 
- Про що розповідали Слава і Клава?
- Чи  сподобалася школярам поїздка до зоопарку?
Прочитай текс ще раз і перекажи.

 Корекція звуковимови. Звук [р]. (1-2 класи)

1. Виконай завдання із Заняття 19.
2. Порухайся