понеділок, 18 січня 2021 р.

 Корекція звуковимови. Звук [ш]. (1 клас)

Заняття 3

1. Переглянь відео та зроби артикуляційні вправи з 1 заняття.

2. Повтори вимову звука [ш], описану в першому занятті. 

3. Прочитай або повтори слова.

шум                    шов

шуба                  шовк

шурхіт               шосе                         

шуліка               шорти

шухляда            шолом

шукач                шофер

шульга              шоколад

Словникова робота: шульга - лівша, людина, яка володіє лівою рукою краще ніж правою.

4. Прочитай або повтори речення. 

Музика заграв на шарманці.

Ми прикрашаємо ялинку.                     

Лісом шастає шакал.

У небі ширяє шуліка. 

Шофер їде по шосе.

Паша їсть пшоняну кашу. 

Мама шила і вишивала сорочку.          

У кошенят шершавий язик.

Шахтар працює у шахті.

Шеф-кухар готує шампіньйони.

Словникова робота: шастати - швидко, квапливо рухатися в різних напрямах; ширяє - повільно кружляє, тримається в повітрі на нерухомо простягнутих крилах.

5. Пограй у гру "Один - багато".

Зразок: шахта - шахти

шабля - ...                шуба - ...

шибка - ...                шаман - ...

шия - ...                   шуруп - ...

шина - ...                 шинель - ...

6. Прочитай або повтори слова-родичі. З кожним з них склади речення.

ШАХи                    ШУМ                    

ШАХіст                 ШУМіти

ШАХ                      ШУМний

ШАХовий              ШУМно

Корекція звуковимови. Звук [л]. (1 клас)

Заняття 3

1.   Повтори артикуляційні вправи з першого заняття.

2. Повтори вимову звука [л], описану в першому занятті.

3. Прочитай або повтори слова.

лин         лижі        лоб        лось

липа       линва      лом        лоза

листок     липень         лопух           

лишок     ломака         лобода     

4. Зміни речення за поданим зразком.

Зразок: Я пливу в ластах. Ти пливеш у ластах. Він пливе в ластах. Вона пливе в ластах. Ми пливемо в ластах. Ви пливете в ластах. Вони пливуть в ластах.   






Я несу лантух.

Я присів на лаву.

Я отримав листа.

Я бачу лося.

Я їду на лижах.

Я мию ложки.?

5. Продовж речення словом, у якому є звук [л].

Лижник їде на ... (на чому?)

У кішки не ніжки, а м’які ... (що?)

Борщ їдять ... (чим?)

Із вирію повернулися ... (хто?)

У люстру вкрутили ... (що?)

Тістечко, цукерки, шоколад - це ... (що?)

Можна посидіти та перепочити на ... (на чому?)

Слова: лижах, лапки, ложкою, ластівки, лампочку, ласощі, лаві.

6. Поміркуй, які половинки слів треба з’єднати лініями, щоб утворилися слова. Які слова у тебе вийшли?

лан        ма                    ли        за

ла          зо                     ло        ка

ле          ка                    лус       па