вівторок, 18 березня 2025 р.

  Корекційно-розвиткве заняття з Кільніцьким Арсеном


1. Повправляйся з логопедом
2.     Погарчи, як песик Рябко: “р-р-р, р-р-р”.
3.     Прочитай чи повтори за дорослим склади
           РА-РА-РА        РО-РО-РО         
           РУ-РУ-РУ       РИ-РИ-РИ       
           РЕ-РЕ-РЕ       РО-РА-РУ     
           РЕ-РИ-РА      РУ-РО-РИ        
           РИ-РА-РО      РЕ-РИ-РУ
4.     Назви картинки, визнач місце звука [р] в словах:











5.    Прочитай слова.
Ребус   регіт   регата             
решето        ремонт
Ребра  редиска  ремінець         
рецепт          ректор
Резус  режисер   реклама          
репліка         рекорд
Рейс    регіон      реле                
ресурси        реформа

6.     Зміни речення за зразком.
Зразок: Я їв редиску. Ти їх редиску. Він їв редиску. Вона їла редиску. Ми їли редиску. Ви їли редиску. Вони їли редиску.
              Я зловив рака.                          
            Я клеїв раму.                 
            Я їв рагу.                                                
            Я знайшов рецепт.                   
            Я ремонтував решето.                  


7.     Розглянь і назви картинки. Якою назвою їх можна обєднати?




 Корекційно-розвиткове заняття з Маліновським Михайлом

1.     Повтори артикуляційні вправи
2.     Прочитай або повтори ланцюжки складів.
АЛ    АЛ – ОЛ       АЛ – ОЛ – ИЛ
ОЛ    ОЛ – ИЛ       ОЛ – ИЛ – АЛ
ИЛ    ИЛ – ОЛ       ИЛ – ОЛ – УЛ
УЛ    УЛ – АЛ       УЛ – АЛ – ОЛ
3.     Прочитай або повтори слова.
Метал             гол                      пил                орел
Фінал              вузол                  гул                факел
Сигнал           чохол                  мул               дятел
Пенал             футбол               схил              котел
Вокзал            баскетбол          мускул          козел
П’єдестал       роздол               небосхил      новосел
4.     Прочитай чистомовки і додай рими, щоб вийшли віршовані рядки.
Ал-ал- ал – автобус їде на ...
Ел-ел-ел – пасажиром був ...
Іл-іл-іл – у купе він сів за ...
Ал-ал-ал – взяв папір і взяв ...
Поки мандруватиму –
Природу малюватиму!
Ал-ал-ал – на підлогу впав  ...
Іл-іл-іл – покладу його на ...
Ур-ур-ур – знову грає ...
Ур-ур-ур – всі пройшли у другий ...
Слова:  вокзал, осел, стіл, пенал, стіл.
5.     Дай відповіді на запитання.
Вид меблів у вигляді горизонтально укріпленої на ніжках широкої дошки - ...
Періодичне друковане видання у вигляді книжки - ...
Футляр з матерії чи іншого матеріалу, роблений за формою якогось предмета для захисту від забруднення, пошкодження - ...
Введення в організм лікарського розчину за допомогою голки і шприца - ...
Командний вид спорту, який грається між двома командами по одинадцять гравців зі сферичним м'ячем - ...
Пташка, яка стукає по стовбуру дерева, добуваючи з-під кори їжу- ...    

6.       Зміни речення.
Я їду на вокзал.  Ти …  Він …  Вона …  Ми …  Ви …  Вони …
Я беру голубий пенал.
     Я зав’язую вузол.

  Зєднай малюнки в пари. Поясни свій вибір.
        




Корекційно-розвиткове заняття з Воронецьким Ілльою та Райковським Денисом

 Корекція звуковимови. Звук [ш]. 

1. Виконай артикуляційні вправи з логопедом.


2. Прочитай малюнкові речення.
У Мишка а у Тимоші .
Маша їла  і  .
На  .
Шура у поклала  і .

3. Назви малюнки. З'єднай їх у пари. Поясни їх вибір.

     

          

                 
            



4. Допиши склад ШКА і прочитай слова.
Ми☐☐☐, кі☐☐☐, пля☐☐☐, гармо☐☐☐, гру☐☐☐, бро☐☐☐, су☐☐☐, фі☐☐☐, ка☐☐☐, поду☐☐☐.

5. Полічи слова від 1 до 5, загинаючи при цьому пальці.
Зразок: Я шию шорти. Ти шиєш шорти. Він шиє шорти. Вона шиє шорти. Ми шиємо шорти. Ви шиєте шорти. Вони шиють шорти.

шило                     шкільний зошит
шишка                  шерстяний кашкет
широка шибка     розкішна брошка

Корекційно-розвиткове заняття з Безверхим Веніаміном

 Корекція звуковимови. Звук [р].

1. Виконай завдання із Заняття 7.
2. Порухайся





3. Пограй у гру "Четвертий зайвий".
Розглянь малюнки. Хто (що) на них зображений? Хто (що) на твою думку тут зайвий?