неділя, 1 травня 2022 р.

 Корекція звуковимови. Звук [р]. (1-2 класи)

1. Виконай завдання із Заняття 16.
2. Переглянь відео та повтори назви кольорів.

 ЗНМ. Звук та буква Чч. Складання розповіді за поданим початком.

1. Вимовляй звук [ч] ізольовано перед дзеркалом.

Коник-стрибунець весело стрибає в траві та виспівує: "Ч-ч-ч-ч! Ч-ч-ч! Ч-ч-ч!"


2. Прочитай слова. Назви спільний звук, що є у всіх словах.
Чайка, гречка, річка, чек, меч, учитель, білочка, човен.
3. Чітко вимовляй звук [ч] у складах і словах.
ча          ча-ча-ча          чай             чашка            чайка
чо          чо-чо-чо         човен         чорний           чотири   
чу          чу-чу-чу         чуб             чудовий         чужий
чи          чи-чи-чи        чиж            читанка          читач
че          че-че-че          чек             чемний          черепаха
4. Прочитай чистомовки. Стеж за вимовою звука [ч].
Чи, чи, чи - читанку забери.
Чечиво, чечиво - я купив печиво.
Чок, чок, чок - піймали лина на гачок.
Чохи, чохи - надягла нові панчохи.
Чачик, чачик - вгору скаче м’ячик. 
Чата, чата, чата - бігають курчата.
Чалка, чалка - гойдається качалка.
Чочик, чочик - нас чекає хлопчик.
Чечик, чечик - ми купили глечик.
Чівчинка, чівчинка - читає дівчинка.
5. Доповни речення словами із довідки, за потреби змінюючи їх. Допиши речення.


Я виконав вправу з _______.  

                           
На подушці нова __________.

Під чашку ставлять ___________.

Наталочка наділа __________.

У полі росте ______.

Я пишу _________.

Мама вишила  ______________.


Слова для довідки: наволочка, гречка, ручка, рукавички, підручник, блюдечко,сорочка.







6. Прочитай та перекажи текст. Придумай закінчення спираючись на сюжетний малюнок.
Був чудовий день. Наталочка та Оксаночка поїхали на дачу. На дачі дуже гарно. Там лука та річка. У лісі багато черемхи. Дівчата збирали квіточки. Вони добре відпочиди ...



 Корекція звуковимови. Звук [л]. (1-2 класи)

1. Прочитай або повтори склади та ланцюжки складів.
лал        лал - лол - лул           
лел        лил - лел - лал
лил        лол - лул - лил
лил        лал - лил - лел
лул        лол - лул - лал
2. Полічи від одного до п’яти.
        легке плаття
        малий   тюлень
                                               кленова гілка
                                            зелена липа


3. Зміни речення.
Я зламала гладіолус.   Ти... Він... Вона... Ми... Ви... Вони...
Я поклала яблуко на полицю.
Я плигаю на скакалці.
Я заспівала коломийку.
4. Що з чого зроблено? Зміни речення за зразком.
Зразок. У Катрусі виделка з металу. - У Катрусі металева виделка.
У Володі сік з яблук. - У Володі ...
Матуся зварила варення з полуниці. - Матуся зварила ...
У Миколи пенал із пластмаси. - У Миколи ...
Галина зробила компот із калини. - Галина зробила ...
5. Поверни літеру Л у слова.
Бі_изна  бу_а  бі_а, як  мо_око.
_уша  купи_а  ха_ву  та  інші  со_одощі.
стоя_а  повна  тарі_ка  стиг_ої  по_униці.
На  ву_иці  погода  то  теп_а,  то  хо_одна.
Зе_ений  борщ  із  цибу_ею  та  щав_ем.
6. Вивчи вірш.
                  Зелене листя
Листя зелене-зелене у клена,               
У липий калини - також зелене,
В рядок поставали ялинки стрункі, 
А в них замість листя зелені голки.
                                          Ю. Турчина