ЗНМ. Звук та буква Чч. Складання розповіді за поданим початком.
1. Вимовляй звук [ч] ізольовано перед дзеркалом.
Коник-стрибунець весело стрибає в траві та виспівує: "Ч-ч-ч-ч! Ч-ч-ч! Ч-ч-ч!"
2. Прочитай слова. Назви спільний звук, що є у всіх словах.
Чайка, гречка, річка, чек, меч, учитель, білочка, човен.
3. Чітко вимовляй звук [ч] у складах і словах.
ча ча-ча-ча чай чашка чайка
чо чо-чо-чо човен чорний чотири
чу чу-чу-чу чуб чудовий чужий
чи чи-чи-чи чиж читанка читач
че че-че-че чек чемний черепаха
4. Прочитай чистомовки. Стеж за вимовою звука [ч].
Чи, чи, чи - читанку забери.
Чечиво, чечиво - я купив печиво.
Чок, чок, чок - піймали лина на гачок.
Чохи, чохи - надягла нові панчохи.
Чачик, чачик - вгору скаче м’ячик.
Чата, чата, чата - бігають курчата.
Чалка, чалка - гойдається качалка.
Чочик, чочик - нас чекає хлопчик.
Чечик, чечик - ми купили глечик.
Чівчинка, чівчинка - читає дівчинка.
5. Доповни речення словами із довідки, за потреби змінюючи їх. Допиши речення.
Я виконав вправу з _______.
На подушці нова __________.
Під чашку ставлять ___________.
Наталочка наділа __________.
У полі росте ______.
Я пишу _________.
Мама вишила ______________.
Слова для довідки: наволочка, гречка, ручка, рукавички, підручник, блюдечко,сорочка.
6. Прочитай та перекажи текст. Придумай закінчення спираючись на сюжетний малюнок.Був чудовий день. Наталочка та Оксаночка поїхали на дачу. На дачі дуже гарно. Там лука та річка. У лісі багато черемхи. Дівчата збирали квіточки. Вони добре відпочиди ...