середа, 27 травня 2020 р.

Завдання на 27 травня

Корекція звуковимови. Звук [л՛].
Заняття 26
1. Прочитай речення.
Маленькі діти пили молоко.
Спекла баба Колобок.
Лара розлила чорнило.
Мама купила масло і молоко.
"Молодець!" - похвалила мама хлопчика за допомогу. 
Наталка читала казку про Білосніжку.
2.  Прочитай вірш та вивчи його напам’ять.
     
    Метелик
Я біжу, біжу по гаю,
Я метелика впіймаю.
А метелик не схотів - 
Геть від мене полетів.
Полетів він на лужок,
Заховався між квіток.
Я іду, іду, іду
І метелика  знайду!
3. Прочитай текст.
                                   На лугу
   Славко гуляв на луках. Над голубими волошками хлопчик побачив білого метелика. Славко захотів зловити метелика й легенько сплеснув біля нього долоньками. але метелик полетів геть.
   Славко побіг за метеликом, та не наздогнав його. Хай летить малий у небесну блакить!
Дай розгорнуті відповіді на запитання.
- Де гуляв Славко?
- Над якими квітами літав метелик?
- Якого кольору був метелик?
- Що хотів зробити Славко?
- Куди полетів метелик?
Прочитай текст ще раз та спробуй його переказати. 

Заняття на 27 травня

ЗНМ. Диференціація звуків [ж]-[з]. Стислий переказ тексту з опорою на сюжетні малюнки.
Заняття 17(55)
1. Прочитай склади та слова, чітко розрізняючи вимову звуків [ж] - [з].
жа-за           за-жа           заж
жи-зи          зи-жи          зиж
же-зе           зе-же           зеж
жо-зо           зо-жо          зож
жу-зу           зу-жу          зуж
Ожина - озима         жетон - зебра
Жував - взував         біжи - вези
Жаліти - залізти       важу - везу


2. Прочитай чистомовки декілька разів, спочатку повільно, потім швидко.
Зуля, жуля, зуля - на бузку зозуля.
Ижі, изі, ижі - я змазав лижі.
Триж, триз, триж - злетів стриж.
Воз, вож, воз -потяг тягне тепловоз.
Жак, зак, жак - заховався їжак.
Жак, зак, жак - у мене зелений піджак.
3. Змінюй речення.
Я годував їжака молоком, а дрозда - насінням.Ти, він, вона, 
Я збирав жовті листочки.                                        ми, ви, вони.
4. Встав пропущеня букви. Прочитай.
__емля,   __ито,  о__ина,  бере__а,  __олудь,  ї__ак,  ко__а, __айворонок,  __о__уля,  __уравель,  __ебра,  ло__ка,  о__имина.
5. Дай відповіді на запитання.

  • Яким цвітом  квітне соняшник?
  • Як повинні жити люди?
  • Яка пора року настає після осені?
  • Якого кольору листочки влітку?
  • Яка машина має кузов?
  • Яка пташка не висиджує своїх пташенят?
  • Хто має колючий піджачок?
6. Прочитай текст. Розглянь малюнки.
Під снігом
   Настала зима. У повітрі кружляють сніжинки. Все вкрито білою ковдрою, а під нею у землі лежать малюки-зернятка. Їм тепло під сніжком. Він захищає зерна від морозу та зимових завірюх. Навесні ниви зазеленіють. Буде багатий урожай.









Перекажи текст, спираючись на сюжетні малюнки.