пʼятниця, 9 лютого 2024 р.

Безверхий Веніамін

 Корекційне заняття.

1. Виконай завдання запропоновані в Занятті 9.
2. Порухайся.


3. Пограй в логопедичну гру.

 Воронецький Ілля 

Корекційне заняття
1. Виконай завдання із Заняття 8.
2. Порухайся

3. Пограй в гру.


 Корекція звуковимови. Звук [л].

1.     Повтори артикуляційні вправи.

2.     Прочитай чистомовки.

Ал-ал-ал – там вокзал.

Ал-ал-ал – брат побив бокал.

Ал-ал-ал – готувались ми на бал.

Ол-ол-ол –завітав до нас посол.

Ол-ол-ол – починається футбол.

Ол-ол-ол – ось забили знову гол.

Ол-ол-ол – ходить по болоту бусол.

Ул-ул-ул – в зоопарку живе мул.

Ел-ел-ел – запалили факел.

Ил-ил-ил -  на підлозі пил.

3.     Склади речення, дібравши слова за змістом.

Олена книгу на полицю           вловив

Сокіл мишку                             полов

Дівчинка пледом                 укрилася

Микола на городі                     колов

Оксана в концерті куплети     співала

Тато на дивані                      купувала

Лариса в магазині булку    поставила

Дід Данило дрова                 лежав

4.     Зміни речення.

Я їм яблуко. Ти ...  Він ...  Вона ...  Ми ...  Ви ...  Вони...

Я поставлю латку.

Я купив білет.

5.     Поверни літеру Л у слова.

А_ _а     співа_ а   куп_ети.

_ада   шука_а   пена_.

Дівчинка  ї_а  бу_ку.

О_ег   мив  під_огу.  

Пав_о  пішов  на  футбо_.

Батько  поїхав  на  вокза_.

6.     Вивчи вірш.

Лисенятко тулиться до лиски,

біля мами оленятко близько,

лебеді із лебеденятком,

а левиця гладить левенятко

Переглярнь пезентацію. "Домашні тварини" 







Корекція звуковимови. Звук [ш].

 1. Виконай артикуляційні вправи  з попередніх занять.

2. Чітко виразно прочитай кожен склад і назви малюнок до нього.
Шо-шо-шо -  
Шо-шо-шо -  
Шо-шо-шо -  
Шо-шо-шо -    (шовковиця)
Шу-шу-шу -  
Шу-шу-шу -  (шухляда)
Шу-шу-шу -  (шумовка)
Шу-шу-шу -  (шуліка)

3. Прочитай або повтори чистомовки, наголошуючи виділений склад.
Шу-шу-шу, шу-шу-шу - я у зошиті пишу.
Ши-ши-ши, ши-ши-ши - і ти хороше пиши.
Шу-шу-шу, шу-шу-шу - я дитину колишу.
Шу-шу-шу, шу-шу-шу - грушки з дерева трушу.

4. Назви малюнки, супроводжуючи вимову кожного складу положенням руки: "кулак-ребро-долоня". 
ми-ше-ня

ко-ше-ня

ки-ше-ня

ма-ши-на

вер-ши-на

зо-ши-ти

ві-шал-ка

лок-ши-на

па-ра-шут

каш-та-ни


го-ро-шок 

го-рі-шок
5.  Зміни речення за поданим зразком.
Зразок: Я шию шорти. Ти шиєш шорти. Він шиє шорти. Вона шиє шорти. Ми шиємо шорти. Ви шиєте шорти. Вони шиють шорти.

Я пишу вірші.
Я шукаю зошит.
Я шепочу на вушко. 


 ЗАНЯТТЯ 3

1.     Повтори артикуляційні вправи з попереднього заняття
2. Повправляйся з логопедом
3.     Погарчи, як песик Рябко: “р-р-р, р-р-р”.
4.     Прочитай чи повтори за дорослим склади
           РА-РА-РА        РО-РО-РО         РУ-РУ-РУ        РИ-РИ-РИ        РЕ-РЕ-РЕ
РО-РА-РУ     РЕ-РИ-РА           РУ-РО-РИ        РИ-РА-РО        РЕ-РИ-РУ
5.     Назви картинки, визнач місце звука [р] в словах:











6.    Прочитай слова.
Ребус           регіт           регата             
решето        ремонт
Ребра          редиска      ремінець         
рецепт          ректор
Резус           режисер     реклама          
репліка         рекорд
Рейс            регіон          реле                
ресурси        реформа

7.     Зміни речення за зразком.
Зразок: Я їв редиску. Ти їх редиску. Він їв редиску. Вона їла редиску. Ми їли редиску. Ви їли редиску. Вони їли редиску.
              Я зловив рака.                          
            Я клеїв раму.                 
            Я їв рагу.                                                
            Я знайшов рецепт.                   
            Я ремонтував решето.                  


8.     Розглянь і назви картинки. Якою назвою їх можна обєднати?