Звук [ш], буква Шш. Відтворення послідовності подій тексту за запитаннями.
1. Гра на розвиток фонематичної уваги.
Шелестить листя на деревах: ш ....
З кульки шумно виходить повітря: .....
Розганяють курей: .....
Дерева шумлять: шу-шу-шу ...
Букву я нову пишу,
Три стовпи, внизу межа -
2. Переглянути презентацію"Буква Ш".
3. З поданих слів утвори слова. Запиши їх у зошит. Прочитай слова, чітко вимовляючи звук [ш].
ш, л, а, ь ш, р, ф, а
к, ш, о, и, к п, о, н, о, ш
а, р, у, к, ш а, ш, к, ш, и
4. Змінюй речення.
3. З поданих слів утвори слова. Запиши їх у зошит. Прочитай слова, чітко вимовляючи звук [ш].
ш, л, а, ь ш, р, ф, а
к, ш, о, и, к п, о, н, о, ш
а, р, у, к, ш а, ш, к, ш, и
4. Змінюй речення.
- Я прийняв душ. ⇒ Ти, він, вона, ми, ви, вони
- Я купив широкий рушник. ⇒
- Я клеїв шпалери. ⇒
- Я купив фартушок і порошок.⇒
- Я був на баштані. ⇒
ялинці, ростуть, шишки, На.
6. Граматична математика.
-КА-П+ХИ=
-М+Ш=
-ХИ+Ш+КА=
7. Прочитай або прослухай текст.
Кішка Мушка
У Мишка була кішка. Звали її Мушкою. Мишко годував її кашею і молоком. Кішка Мушка полювала на мишей і пташок. Улітку у Мушки з’явилося шестеро кошенят. Мишко розмістив кішку з кошенятами у кошику. Їм там було затишно.
8. Відтвори послідовність подій за запитаннями. Дай відповіді на запитання повними реченнями.
- Як звали хлопчика?
- Хто жив у Мишка?
- Як звали кішку ?
- Чим годував хлопчик тваринку?
- На кого полювала Мушка?
- Які зміни відбулися у житті кішки?
- Куди Мишко розмістив котячу сім’ю?
- Як звали хлопчика?
- Хто жив у Мишка?
- Як звали кішку ?
- Чим годував хлопчик тваринку?
- На кого полювала Мушка?
- Які зміни відбулися у житті кішки?
- Куди Мишко розмістив котячу сім’ю?
Немає коментарів:
Дописати коментар