ЗНМ. Диференціація звуків [ш]-[ж]. Відтворення послідовних подій тексту за сюжетними малюнками і питаннями. (1-2 класи)
1. Повтори слова спочатку повільно, а потім швидко.
шар - жар шаль - жаль
жуєш - в’яжеш шубка - жуйка
живеш - можеш жабка - шапка
дорожиш- допоможеш марш - морж
жалієш - помножиш
2 Прочитай вірш. Вивчи його напам’ять та виразно розкажи.
Небезпечний дуже йорж.
Виглядає він з-під кручі -
Пірця он які колючі!
Розтавляє йорж плавці
І не йде у ятірці.
Ще й на щуку свариться,
Що та в юшці вариться!
3. Розкажи, з яких матеріалів шиють одяг.
З ситцю - ....... .
Зі шкіри - ....... .
З пуху - ....... .
З хутра - ........ .
З льону - ........ .
З бавовни - ........ .
З махри - ........ .
Довідка: пуховий, ситцевий, шкіряний, бавовняний, махровий, лляний.
4. Який буває одяг?.
Одяг, в якому ходять вдома - .......... .
Одяг, для занять спортом - ......... .
Одяг, який носять щоденно - ......... .
Одяг, який одягають тільки по святах - .......... .
5. Порівняй за зразком.
Штани довгі, а шорти - .......... .
Пояс вузький, шарф - ........... .
Куртка коротка, а плащ - ............. .
6. Відтворення послідовних подій за сюжетними малюнками та запитаннями.
- Розглянь малюнки
- Дай відповіді на питання:- Хто живе в пустелі?- Що одного разу вирішили зробити жваві мишенята?- Що зробило саме спритне мишеня?- Куди воно відлетіло з батута?- Чим зарадила мама-миша мишеняті? Склади невеличку розповідь.
Зразок розповіді для порівняння:В пустелі жила миша зі своїми мишенятами. Мишенята були дуже жваві. Якось одного разу вони вирішили пострибати на батуті. Саме спритне мишеня полізло першим. Воно стало на великий камінь і стрибнуло. Але відлетіло з батута прямо на кактус! Мама-миша довго виймала колючки з мишачого хутра.
Немає коментарів:
Дописати коментар