ЗНМ. Диференціаця звуків [с]-[ш]. Стислий переказ тексту з опорою на сюжетні малюнки.
Заняття 15(53)
1. Повтори артикуляцію звуків [с] і [ш].
Губи в посмішці Зуби зімкнуті
⇖ Звук[с] ⇗
Кінчик язика за ⇙ ⇘ Холодний струмінь
нижніми зубами повітря
Губи бубликом Язик у формі чашички
⇖ Звук[ш]⇗
⇙ ⇘
Кінчик язика за Теплий струмінь
верхніми зубами повітря
2. Вимовляй спочатку звук [ш], потім [с]. Прочитай склади. Чітко вимовляй звуки [ш] - [с].
са-ша-са шо-су-су ше-са-ше
со-шу-си су-ша-шо шу-шу-со
ши-са-ше се-ши-се со-со-шу
Сей, шей, сей - співає гарно соловей.
Шар, сар, шар - на сосні шишкар.
Шак, сак, шак - на сосні сидить шпак.
4. Прочитай, поясни та вивчи приказки.
Шила в мішку не сховаєш.
менше слів, а більше діла.
5. Прочитай вірш кілька разів. Стеж за вимовою звуків [с]-[ш]. Вивчи вірш напам’ять.
4. Прочитай, поясни та вивчи приказки.
Шила в мішку не сховаєш.
менше слів, а більше діла.
5. Прочитай вірш кілька разів. Стеж за вимовою звуків [с]-[ш]. Вивчи вірш напам’ять.
Заєць спати захотів,
Сам постелю постелив,
Сам собі приніс подушку,
Підмостив її під вушко,
Та у зайця довше вушко -
Все звисає із подушки.
М. Стельмах
6. Прочитай текст.
У кішки Мушки народились маленькі кошенята. Через тиждень у них відкрилися очі. Кошенята вперше вилізли з кошика. Одне залізло під шафу, інше - під ліжко. Під ліжком стояли червоні чоботи. Сіре кошеня залізло у чобіт і міцно заснуло у ньому. Стурбована кішка довго не могла знайти маля.
- Кого ти бачиш на малюнку? (Дорослу кішку та маленьких кошенят).
- Що вони зробили, коли трішки підросли? (Вилізли з кошика).
- Де опинилися грайливі кошенята? (Під ліжком, під шафою).
- Де заснуло стомлене кошеня? (У чоботі).
- Де мама-кішка його знайшла?
Повторно прочитай текст. Самостійно перекажи, спираючись на сюжетні малюнки.
Немає коментарів:
Дописати коментар