Корекція звуковимови. Звук [л].
1. Прочитай або повтори ланцюжки складів.
клу - кло - кле гло - гла - гли
кла - клу - кли глу - гле - гло
пла - пли - пле бло - блу - бле
пло - пла - пле бли - бло - бле
хли - хло - хла хлу - хле - хли
2. Прочитай виразно.
Клу-клу-клу - клубок гло-гло-гло - глобус
шла-шла-шла - шланг хло-хло-хло - хлопчик
пла-пла-пла - плащ сли-сли-сли - слива
пло-пло-пло - плов клу-клу-клу - клуб
пла-пла-пла - плач кла-кла-кла - клас
зли-зли-зли - злива кла-кла-кла - клад
фло-фло-фло - флот сло-сло-сло - слова
3. Скажи ласкаво.
Зразок: яблуко- яблучко; біле плаття - біле платтячко.
плафон - ___________ білий халат - _____________
каблук - ___________ біле молоко - _____________
полуниця - _________ білий глек - ______________
блокнот - __________ білий килим - ____________
колос - ____________ білий клубок - ____________
4. Поверни літеру Л у слова.
Ми пи_и со_одкий гарячий шоко_ад. Х_опчик п_ив у _астах. Ми спек_и м_инці зі с_ивами. Поб_изу с_она стоїть с_оненя. _ев був з_ий. Г_ек упав на під_огу. _едачий О_ег _едве п_игав. В О_ени на об_иччі _астовиння. На к_умбі ростуть го_убі ф_окси.
5. Назви малюнки. Об’єднай їх у групи. Поясни свій вибір.
клу - кло - кле гло - гла - гли
кла - клу - кли глу - гле - гло
пла - пли - пле бло - блу - бле
пло - пла - пле бли - бло - бле
хли - хло - хла хлу - хле - хли
2. Прочитай виразно.
Клу-клу-клу - клубок гло-гло-гло - глобус
шла-шла-шла - шланг хло-хло-хло - хлопчик
пла-пла-пла - плащ сли-сли-сли - слива
пло-пло-пло - плов клу-клу-клу - клуб
пла-пла-пла - плач кла-кла-кла - клас
зли-зли-зли - злива кла-кла-кла - клад
фло-фло-фло - флот сло-сло-сло - слова
3. Скажи ласкаво.
Зразок: яблуко- яблучко; біле плаття - біле платтячко.
плафон - ___________ білий халат - _____________
каблук - ___________ біле молоко - _____________
полуниця - _________ білий глек - ______________
блокнот - __________ білий килим - ____________
колос - ____________ білий клубок - ____________
4. Поверни літеру Л у слова.
Ми пи_и со_одкий гарячий шоко_ад. Х_опчик п_ив у _астах. Ми спек_и м_инці зі с_ивами. Поб_изу с_она стоїть с_оненя. _ев був з_ий. Г_ек упав на під_огу. _едачий О_ег _едве п_игав. В О_ени на об_иччі _астовиння. На к_умбі ростуть го_убі ф_окси.
5. Назви малюнки. Об’єднай їх у групи. Поясни свій вибір.
Немає коментарів:
Дописати коментар