3-В, Карбовський Кіріл

Завдання на 19 травня
(2 заняття)
1. Добери до слова зменшувально-пестливу форму з зразком:
клубок - клубочок.
Слон - ..., плече - ..., плита - ..., слива - ... .
Слова для довідки: слоник, плечико, плиточка, сливка.
2. Поверни літеру Л у слова.
Г_аша  пок_а_а  буб_ики  в  тарі_ку.  З_ива  по_ива_а  фіо_етові  ф_окси.  В_ад  пок_ав  с_овник  на  по_ицю.  К_ава  записа_а  нові  с_ова  в  б_окнот.  Ярос_ав  грав  весе_у  ме_одію  на  ф_ейті.  У  б_изнюків  б_акитні  ха_ати.
3. Добери та запиши слова з протилежним значенням.
      ДОБРО  ➡️ ⬜ЛО              
    БАГАТО  ➡️ ⬜⬜ЛО
ХОЛОДНО  ➡️ ⬜⬜⬜ЛО
    СУМНО  ➡️ ⬜⬜⬜⬜ЛО
 ТЕМРЯВА ➡️ ⬜⬜⬜⬜ЛО 
ТИХИЙ ➡️ ⬜⬜ЛО⬜⬜⬜⬜
КИСЛИЙ➡️⬜⬜ЛО⬜⬜⬜  ГАРЯЧИЙ ➡️ ⬜⬜ЛО⬜⬜⬜⬜
4. Прочитай текст.
Вечеря
   За столом сиділа Алла. Вона вечеряла. У її тарілці лежали локшина, котлета й салат.
   Алла подумала: "Чим мені їсти - виделкою чи ложкою?"
   Подумала-подумала, узяла виделку та й почала вечеряти.
   Молодець, Алло! А до чаю з калиною будуть тобі солодкі млинці.
Дай розгорнуті відповіді на запитання.
- Що їла Алла на вечерю?
- Чим їла Алла?
- Із чим Алла пила чай?
- Який був чай?
Прочитай текст ще раз і спробуй його переказати.

Завдання на 12 травня
(2 заняття)
1. Зміни  слова, вставляючи другою літеру Л. Запиши і прочитай слова, що утворилися.
Сава - слава
куб - __________    кубок - ________     
кава - _________     каси - _________
пащі - _________     пан - __________
сова - __________    сон - __________
пече - _________      банк - _________

2. Утвори множину іменників за зразком.
ЗразокОдна лисиця - багато лисиць.
Один лис - ...
Одна білка - ...
Одне білченя - ...
Одна лосиха - ...
Один лось - ...
3. Закінчи речення, змінюючи в слово "лисиця".
У тебе є (хто?) ... (лисиця).
У тебе немає (кого?) ...
Ти їсти даєш (кому?) ...
Ти любиш (кого?) ...
Товаришуєш із (ким?) ...
Казка (про кого?) ...
Довідка: про лисицю, лисиці, із лисицею, лисиці, лисицю.
4. Прочитай текст. 
  Слава і Клава  поїхали в зоопарк. Там вони побачили лева, лисицю, лося, оленя.
  Клаві дуже сподобався олень. Вона дізналася, що це велика рогата дика тварина, яка живе на півночі. Олені живляться рослинною їжею, яку добувають з-під снігу копитом. Раз на рік ці тварини скидають роги.
  Славі дуже сподобався лев, тому що він грізний, має довгу яскраву гриву. Леви живуть у жарких країнах та живляться м’ясом інших тварин.
   Діти із захопленням розповідали про тварин, які їм сподобалися.
 Клава і Слава залишилися дуже 
задоволені поїздкою до зоопарку.
Дай повні відповіді на запитання.     
- Хто є головними героями у тексті?
- Куди поїхали діти?
- Хто сподобався Клаві, а хто - Славі? 
- Про що розповідали Слава і Клава?
- Чи  сподобалася школярам поїздка до зоопарку?
Прочитай текс ще раз і перекажи.

Завдання на 05 травня
(2 заняття)
1. Прочитай або промов складові вправи.
ла-ла-ля        ал-аль-аль    сло-сльо-сльо
ло-ло-льо     ол-ол-оль     зля-зля-зла
лю-лю-лу     уль-ул-уль   гла-гля-гла
ле-лє-ле        иль-ил-ил    хле-хлє-хлє
ли-лі-ли       ель-ель-ел    шлю-шлу-шлю


2. Послухай або прочитай вірш. Зверни увагу на виокремлені слова: якщо в них змінити лише один звук, змінюється і слово, і його значення.

Кожну літеру ціни,                    
Бо немає їй ціни.                         
Ось відома в давнину                 
Дудочка - сопілка:                     
Виймеш літеру одну -                 
І вже буде спілка.                      
Сварка йде така, що ну,             
Перепалка - бійка:                     
Зміниш літеру одну - 
 Мирна перепілка.
Зміниш літеру одну
У словечку бійка -      
І вже прудко на сосну
Мчить звірятко білка...  
Більше прикладів не дам, 
Поміркуй... - придумай сам!                                                       
(За Д. Білоусом)    
3. Продовж речення поданими нижче словами.
Вона поклала ...       Вона слухала ...         
             голка                       соловей                  
             качалка                   оплески                  
             шоколад                  флейта                  

Він гладив ...          Він зловив ...
     лошатко                     метелик
     білка                           голуб
     кроленя                      лисиця
4. Закінчи речення, змінюючи в слово "лисиця".
У тебе є (хто?) ... (лисиця).
У тебе немає (кого?) ...
Ти їсти даєш (кому?) ...
Ти любиш (кого?) ...
Товаришуєш із (ким?) ...
Казка (про кого?) ...
Довідка: про лисицю, лисиці, із лисицею, лисиці, лисицю.


5. Дай розгорнуту відповідь на запитання.
Зразок. Хто живе у вулику? - У вулику живуть бджоли.














Де живуть жаби? 
Чим копають картоплю?
Із чого роблять сир і масло?
Який птах - найкращий співець?
Хто сидить на гілці ялини?
Яка пташка приносить весну на крилах?
Слова: на болоті, лопатою, з молока, соловейко, білка, ластівка.


6. Вивчи вірш.               
          


          
         Білочка 
Плига в лісі білочка
З гілочки на гілочку!
І для діла, не для втіхи,
Позбирала всі горіхи:
Білченятка ще малі
Чекають маму у дуплі!
                     Ю. Турчина 



Завдання на 29 квітня
1.  Прочитай слова. Промов підряд по три слова.
Зразок: булка - гілка - балка.
булка      виделка     купалися     
гадалка   гілка         блискавка    
балка      мріяли      одягалися
балкон    милися     прала
ложка     плесо        сміялися    
солдат     палиця     готувала
флот        злива        каталися    
наїлися   прибирала частувала
2. Встав пропущену літеру Л. Прочитай утворені слова та речення.
жо_удь        ку_ик         сіва_ка         
бо_ото         _ицар         коте_           
щі_ина        чак_ун       п_анета 
п_ан            п_оща       гойда_ка 
 Бі_ка  сиді_а  на  я_инці.  Я загуби_а  ба_а_айку.  Пес  По_кан  дуже  з_ий.  А__а  ї_а  мета_евою  _ожкою.
3. Назви малюнки. До кожного малюнка добери слово. Склади речення з утвореннями словосполученнями.
Слова: веселий, маленький, глиняний, стигле, кислий, тепле.

 



4. Продовж речення за зразком, дібравши слово, у якому є звук [л].
Зразок. Заєць у казках боязливий, а півень - сміливий.
Заєць у літку сірий, а взимку ...
Чай гарячий, а морозиво ...
Пігулка гірка, а шоколад ...
Камінь важкий, а вата ...
Узимку холодно, а навесні ...
Слива солодка, а лимон ...
Струмок мілкий, а річка ...
Слова: білий, холодний, солодкий, легка, тепло, кислий, глибока.
5. Вивчи вірш.                                              
Хочу все про Землю знати, 
Буду глобус розглядати:
Жовтий колір - це пустелі,
Синій колір - тце моря,

А Дніпра блакитна стрічка -
Рідна сторона моя.


Завдання на 28 квітня
1. Прочитай або повтори склади та ланцюжки складів.
лал      лал - лол - лул           
лел      лил - лел - лал
лил     лол - лул - лил
лил     лал - лил - лел
лул     лол - лул - лал
2. Полічи від одного до п’яти.
        легке плаття
        малий   тюлень
        кленова гілка
        зелена липа

3. Зміни речення.
Я зламав гладіолус.   Ти... Він... Вона... Ми... Ви... Вони...
Я поклав яблуко на полицю.
Я плигаю на скакалці.
Я заспівав коломийку.
4. Що з чого зроблено? Зміни речення за зразком.
Зразок. У Катрусі виделка з металу. - У Катрусі металева виделка.
У Володі сік з яблук. - У Володі ...
Матуся зварила варення з полуниці. - Матуся зварила ...
У Миколи пенал із пластмаси. - У Миколи ...
Галина зробила компот із калини. - Галина зробила ...
5. Поверни літеру Л у слова.
Бі_изна  бу_а  бі_а, як  мо_око.
_уша  купи_а  ха_ву  та  інші  со_одощі.
стоя_а  повна  тарі_ка  стиг_ої  по_униці.
На  ву_иці  погода  то  теп_а,  то  хо_одна.
Зе_ений  борщ  із  цибу_ею  та  щав_ем.
6. Вивчи вірш.
                  Зелене листя
Листя зелене-зелене у клена,               
У липи й калини - також зелене,
В рядок поставали ялинки стрункі, 
А в них замість листя зелені голки.
                                          Ю. Турчина

Завдання на 22 квітня
1. Промов подані ланцюжки складів.
фла - лфа    вла - лва                        
фле - лфе    вле - лве
фло - лфо    вло - лво
фли - лфи   вли - лви
флу - лфу    влу - лву
Заміни звуки [ф], [в] на звуки [п], [б], [с], [з], [м], [ш], [к], [г].

2. Промов швидко й виразно (двічі або  тричі) кожне слово.
скелелаз            полола                 
балалайка         лаяла
гладіолус          лишала
головоломка    латала
плавала            плакала
платила            планувала

3. Склади речення, відповідаючи на питання "Кому що потрібно?"
Чаклуну                       велосипед
Водолазу                      акваланг
Велосипедисту           чарівна паличка
Клоуну                         солодощі
Ласунці                        оплески
4. Допиши речення і прочитай.
Калачі пекли, а кашу  _____________.
Пшеницю сіяли, а квіти  ___________.
Дерево рубали, а траву ____________.
Казку читали, а пісню _____________.
Молоко пили, а булочку ____________.
Книги читали, а пісню _____________.
Удень працювали, а вночі __________.
Літо тепле, а зима _________________.
Лев великий, а левеня ___________________.
Малина солодка, а лимон ________________.
5. Вивчи вірш. 
Гостре жало бджідка має,    
Нас до себе не пускає - 
Лиш побачить, то за мить
З квітки в вулик полетить!



Завдання на 21 квітня
1. Прочитай або повтори ланцюжки складів.
клу - кло - кле         гло - гла - гли
кла - клу - кли         глу - гле - гло
пла - пли - пле        бло - блу - бле
пло - пла - пле        бли - бло - бле
хли - хло - хла        хлу - хле - хли
2. Прочитай виразно.
Клу-клу-клу - клубок     гло-гло-гло - глобус
шла-шла-шла - шланг    хло-хло-хло - хлопчик
пла-пла-пла - плащ        сли-сли-сли - слива
пло-пло-пло - плов        клу-клу-клу - клуб
пла-пла-пла - плач         кла-кла-кла - клас
зли-зли-зли - злива        кла-кла-кла - клад
фло-фло-фло - флот       сло-сло-сло - слова
3. Скажи ласкаво.
Зразок: яблуко- яблучко; біле плаття - біле платтячко.
плафон - ______         білий халат - ______
каблук - ______          біле молоко - ______
полуниця - ____         білий глек - _______
блокнот - _____          білий килим - _____
колос - _______          білий клубок - _____
4. Поверни літеру Л у слова.
Ми  пи_и  со_одкий  гарячий  шоко_ад.  Х_опчик  п_ив  у  _астах.  Ми  спек_и  м_инці  зі  с_ивами.  Поб_изу  с_она стоїть  с_оненя.  _ев  був  з_ий.  Г_ек  упав  на  під_огу.  _едачий  О_ег  _едве  п_игав.  В  О_ени  на  об_иччі  _астовиння.  На  к_умбі  ростуть  го_убі  ф_окси.
5. Назви малюнки. Об’єднай їх у групи. Поясни свій вибір.





















6. Вивчи скоромовку.
\


Завдання на 15 квітня
1. Прочитай або повтори ланцюжки складів.
сла - сло - слу         зли - зло - зла           
сле - сли - сла         зле - злу - зла            
вла - вли - влу        шла - шло - шли        
вло - вла - вли        шле - шлу - шла        
фло - флу - фли        тло - тлу - тла
фла - фле - фло      тле -  тли - тло
2. Чітко і виразно прочитай чистомовки.
сло - сло - сло - масло                 
сло - сло - сло - гасло
сло - сло - сло - тепло
дло - дло - дло - повидло
сле - сле - сле - кисле
бло - бло - бло - табло
3. Встав пропущену літеру Л. Прочитай утворені слова й речення.
теп__овоз          ву__ик          
ф__амінго         кис__ий        
ф__окси            з__егка          
с__ухай            з__амати
з__агода           ми__ити
з__ет                по__ум’я
К__ава  купи__а  зе__ених   яб__ук.  Кішка  схопи__а  мишу  __апами.  Васи__ина  пок__а__а   цибу__ину  на  сті__.  Матуся  с__уха__а  со__ов’їний  спів. Во__одя  ко__ов  ко__оду  сокирою.
4. Зміни речення.
Я слухаю солов’я.   Ти...  Він... Вона... Ми... Ви... Вони...
Я поклав масло в холодильник.
Я вловив галку.
Я плету теплу рукавицю.
5. Утвори зі складів слова, прочитай їх та запиши.
Зразок: тів, лас, ка - ластівка
пай, луш, ка - __________          
лом, со, ка - ____________        
жан, ба, кла - ___________        
фла, го, мін - ___________         
леч, мас, ко - ___________         
сос, ло, пи - ___________
пла, вець, по - _________
близ, ки, ню - _________
пав, хло, ка - __________
со, ка, піл - ___________
6. Назви і підпиши малюнки.






_________________                                      __________________

 

       _____________              _____________            ______________                                         

 ______________                                            ________________
7. Вивчи вірш.
                                      Мітли
 Всюди мітли підмітали,
 Дуже-дуже поспішали.
 А коли все підмели,
 То в куток собі пішли.
                О. Ушкалова        


Завдання на 14 квітня
1. Прочитай склади спочатку в стовпчиках, а потім у рядках.
сла     зла     фла         
сле     зле     фле      
сли     зли    фли      
сло     зло    фло      
слу     злу    флу     
вла     шла   тла
вле     шле   тле
вли    шли    тли
вло     шло   тло
 влу    шлу   тлу
2. Прочитай або повтори слова.
слабкий      зло         фланг       влада
словник      злий       флейта     власний
слухач        злива      флот        влучний
3. Підпиши імена дітей.

                                     
 С__ава                          Г__аша              К__ава


 Пав__ик                  В__ада                   К__ара

4. Поверни літеру Л у слова.
То__ик   __агодить  ве__осипед.  На  гі__ці  го__осно  щебетав  со__овей.  Поб__изу  рос__а  ка__ина.  __истоноша  приніс  __иста  х__опцеві.  Дівчина  купи__а  кукурудзяні  п__астівці.  Я  записа__а  в  б__окноті,  ко__и  нам  іти  до  шко__и.  Астроном   у те__ескоп  побачив  сузір’я  Лева.  Х__опець  нахи__ив  гі__очку  й  зірвав   __иповий   __исток.
5. Скажи ласкаво.
Зразок: яблучко - яблучко; біле плаття - біленьке платтячко.
плафон - _____      білий халат - ______
каблук - ______      біле молоко - _____
полуниця - _____   білий глек - _______
блокнот - _____      білий килим - ______
колос - ______        білий клубок - _____
6. Полічи слова від одного до десяти і назад.
лелека                      телефон
пілот                         слон
7. Назви і підпиши малюнки.


     
_____________             ______________                ____________            



_______________________                                    ___________________




___________                    ___________                  ___________  

        8. Вивчити забавлянку.                                         
      У любистку купали,
      Живу воду поливали,
      Щоб здоров’я тіло мало,
      Лиха-горенька не знало.                            

Завдання на 08 квітня
1. Прочитай склади спочатку в стовпчиках, а потім в рядках.
пла    бла    хла   кла  
пле    бле    хле   кле
пли    бли   хли   кли
пло    бло   хло   кло
плу    блу   хлу   клу
2. Виразно прочитай.
Плавали  блимали    зламали
Плакали  гладили     хлопали
Служили  слухали   славили
3.Поверни літеру Л у слова.
Ко_есо    впа_о.   _исток із  к_ена.    Батько ді_ив  _асощі.
Пав_о  їсть шоко_ад.  Таня прасува_а  п_аттячко.  Х_опчик мив під_огу.  То_ик  _агодить  ве_осипед. На  гі_ці  го_осно щебетав  со_овей.
4. Полічи слова від 1 до 10 і назад.
слово                        латка
клубок                      слухач
млин                         плита
5. Назви малюнки. З’єднай слова з ними за змістом.
     
    Маленька
        Зелена
Великий
         Біле 
     Солодкий                          Солоний
   
    
6. Зміни слова за зразком. Запиши і прочитай.
Зразок: віл - воли
 Овал - ....               дятел - ....
 осел - ....                орел - ....
 сокіл - ....               стіл - ....
7. Вивчи скоромовку.
Ходить перепел між полукіпками         
Зі своїми перепеленятами.


Завдання на 07 квітня 
(2 заняття)
1Прочитай чистомовки. Добери слова-рими зі звуком [л].
Ал-ал-ал - кавалер їде на ...                             

Ол-ол-ол - Роман забив у ворота ...
Іл-іл-іл - ставлять посуд на ...
Ил-ил-ил - витирай швиденько ...
Ул-ул-ул - в зоопарку живе ...

Ал-ал-ал - є під хатою ...                                 
Слова: бал, гол, стіл, пил, мул, підвал.
2. Склади речення  з поданими словами.
Зразок. Олена, халат. -  Олена вдягла халат.
Левко, шоколад.              Микола, вокзал.
Олег, молоко.                  Луг, лопух.
Павло, баскетбол.           Лука, пілот.
Вулик, бджола.               Мисливець, леопард.
Лариса, метелик.            Леся, волошки.
3. Прочитай слова, знайди серед них зайве. Поясни свій вибір.
Зразок. Сокіл, ластівка, калина, лелека. (Зайва калина, тому що це ягода, а решта - птахи.)
Молоток, пилка лопата, мило.
Дятел, мул, козел, лисиця.
Галка, сокіл, полуниця, кулик.
Галушки, шоколад, латаття, локшина.
Лев, гладіолус, волошка, лопух.
Столик, полиця, флейта, колиска.
Акула, лосось, тюлень, лин.
Плащ, халат, плов, плаття.
4 .Зміни слова за зразком: каштан - каштани.
Чохол - _______,   консул - _________,   ухил - ________,
укол - ________,   факел - _________,    футбол - ________,
фінал - _______,   посол - _________,    новосел - ________.
5. Склади прислів’я і вивчи напам’ять.   
Учень, йде, лінивий, до, плачучи, школи.
6. Утвори назви тварин
             ДЯТ
         ОР
         ОС           ЕЛ
             КОЗ
7. Прочитай та вивчи вірш напам’ять.
                                                  Липа
 Легко, легко, аж несміло,         
 Листям липа шелестіла.
Два лелеки пролітали
І на липі спочивали.
Як лелеки пролетіли,
Липа вслід їм шелестіла.
                                     (Г. Чубач)




Завдання на 31 березня

1. Прочитай чистомовки



Лон - лон - лон - з’їли кислий лимон.
Луб- луб - луб - летить білий голуб.
Лет - лет - лет - ми ходили на балет.
Лин - лин -  лин - на луках бачили полин.
Лат - лат - лат - мама купила зелений халат.
2. Зміни першу літеру на Л. Запиши і прочитай слова, що утворилися.
жук - _________        фото - ________
паска - ________        син - _________
руки - ________         сапка - ________
коза - _________        миска - ________
кава - _________        моток - ________
рис - _________         синок - ________
3. Назви малюнки. З’єднай їх у пари за допомогою стрілочки. Поясни свій вибір.

                                                                                                                        
             



               


        
                                                                       



      


     


4. Допиши слова і прочитай речення.

 У левиці мале  ⬜
⬜веня. В оленя мале о⬜⬜ня. У кобили мале  ⬜⬜ша. У лося мале  ⬜⬜сеня. У ластівки мале ⬜⬜стів’я. У лисички мале  ⬜⬜сеня.

5. Вивчи вірш напам’ять.       
                                                                                                                              Вийшли ми з лопатами,                                                                      Почали копати ми,                                                                                       В ямки воду лили,                                                                         Вишеньки садили.

                                        І. Кульська


Завдання на 25 березня

1.     Повтори артикуляційні вправи з логопедом із заняття 17 березня.

2. Виконай завдання із  Заняття 14
 3.Переглянь презентацію "Загадки про улюблені казки".


4. Перекажи одну із згаданих казок батькам. 


Завдання на 24 березня

1.     Повтори артикуляційні вправи з логопедом із заняття 17 березня.

 2.     Прочитай або повтори ланцюжки складів.

ла – ала         ала – ла            
ло – оло        оло – ло         
ле – еле         еле – ле            
лу – улу        улу – лу 

3.     Гра «Один – два – багато». Зміни слова за зразком.
Зразок: один жолудь, два жолуді, багато жолудів.

Молоток               колиска
Голова                  голуб                                   

4.     Добери до речень відповідні слова, у яких є звук [л].
Пілот летить і не боїться, бо він …
Хлопчик п’є  тепле …
Дівчинка пішла до …
Малюк з’їв каші повну …
У зоопарку діти побачили гривастого …
Слова: сміливий, молоко, школи, тарілку, лева.
5.     Прочитай слова навпаки. Запиши їх.
Зразок: кул – лук
алокш – _____   аволог - ____
апил - ______    олирк - _____
алирб - _____      отол - _____
олсам - _____     талас - _____
6.     Прочитай віршик
Ось слова із складом ЛИ:
Липа, листячко, стволи,
Листоноша, лист, осли ,
Лицар, лисина, котли.
В нашу гру і ти пограй –
Слова за складом добирай!

Назви якомога більше слів зі складами ЛА, ЛО, ЛУ, ЛИ, ЛЕ.
7.    Утвори слова. З утвореними словами склади речення 
                                                               
                                                 


СИМВ                                   
                       ОЛ       
  ВУЗ                                      
    
                                                        
            З
      ПІДВ
   ВОК
 МЕТ           АЛ
   СИГН
           Б
                                                  
 8.     Вивчи скоромовку.
 
Сім омелюхів летіли
      Та на гілку разом сіли.
      Сиділи, сиділи
      І довго свистіли.







Завдання на 18 березня

1.     Повтори артикуляційні вправи з попереднього заняття.

2.     Прочитай чистомовки.
Ал-ал-ал – там вокзал.
Ал-ал-ал – брат побив бокал.
Ал-ал-ал – готувались ми на бал.
Ол-ол-ол –завітав до нас посол.
Ол-ол-ол – починається футбол.
Ол-ол-ол – ось забили знову гол.
Ол-ол-ол – ходить по болоту бусол.
Ул-ул-ул – в зоопарку живе мул.
Ел-ел-ел – запалили факел.
Ил-ил-ил -  на підлозі пил.
3.     Склади речення, дібравши слова за змістом.
Олена книгу на полицю         вловив
Сокіл мишку                            полов
Дівчинка пледом                     укрилася
Микола на городі                    колов
Оксана в концерті куплети    співала
Тато на дивані                         купувала
Лариса в магазині булку     поставила
Дід Данило дрова                 лежав
4.     Зміни речення.
Я їм яблуко. Ти ...  Він ...  Вона ...  Ми ...  Ви ...  Вони...
Я поставлю латку.
Я купив білет.
5.     Поверни літеру Л у слова.
А_ _а     співа_ а   куп_ети.
_ада   шука_а   пена_.
Дівчинка  ї_а  бу_ку.
О_ег   мив  під_огу.  
Пав_о  пішов  на  футбо_.
Батько  поїхав  на  вокза_.
6.     Вивчи вірш.
Лисенятко тулиться до лиски,
біля мами оленятко близько,






лебеді із лебедятком, 
а левиця гладить левенятко.

Переглянь презентацію. "Домашні тварини"      



Завдання на 17 березня

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.

2.   Прочитай або повтори ланцюжки складів.
АЛ      АЛ – ОЛ          АЛ – ОЛ – ИЛ
ОЛ      ОЛ – ИЛ          ОЛ – ИЛ – АЛ
ИЛ      ИЛ – ОЛ          ИЛ – ОЛ – УЛ
УЛ      УЛ – АЛ          УЛ – АЛ – ОЛ
3.     Прочитай або повтори слова.
Метал             гол                      пил                орел
Фінал              вузол                  гул                факел
Сигнал           чохол                  мул               дятел
Пенал             футбол               схил              котел
Вокзал            баскетбол          мускул          козел
П’єдестал       роздол               небосхил      новосел
4.     Прочитай чистомовки і додай рими, щоб вийшли віршовані рядки.
Ал-ал- ал – автобус їде на ...
Ел-ел-ел – пасажиром був ...
Іл-іл-іл – у купе він сів за ...
Ал-ал-ал – взяв папір і взяв ...
Поки мандруватиму –
Природу малюватиму!
Ал-ал-ал – на підлогу впав  ...
Іл-іл-іл – покладу його на ...
Ур-ур-ур – знову грає ...
Ур-ур-ур – всі пройшли у другий ...
Слова:  вокзал, осел, стіл, пенал, стіл.
5.     Дай відповіді на запитання.
Вид меблів у вигляді горизонтально укріпленої на ніжках широкої дошки - ...
Періодичне друковане видання у вигляді книжки - ...
Футляр з матерії чи іншого матеріалу, роблений за формою якогось предмета для захисту від забруднення, пошкодження - ...
Введення в організм лікарського розчину за допомогою голки і шприца - ...
Командний вид спорту, який грається між двома командами по одинадцять гравців зі сферичним м'ячем - ...
Пташка, яка стукає по стовбуру дерева, добуваючи з-під кори їжу- ...    
Довідка: футбол,  укол, дятел, чохол ,журнал, стіл
6.       Зміни речення.
Я їду на вокзал.  Ти …  Він …  Вона …  Ми …  Ви …  Вони …
Я беру голубий пенал.
     Я зав’язую вузол.

 7.  Зєднай малюнки в пари. Поясни свій вибір.
        




Немає коментарів:

Дописати коментар