1-А, Сароян Давид

 21 квітня

Завдання на звук [ш]

1. Виконай артикуляційну гімнастику разом з жирафиком.


2. Зроби вправу "Чашечка" перед дзеркалом.
Відкрий широко рот, висуни язик. Кінчик і бічні краї язика підніми до верхніх зубів, але не торкайся них. Утримуй таке положення язика на рахунок 10: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.


Сховай чашечку в рот, за верхні зуби, і спробуй  струмінь повітря направити на кінчик язика (сильно подути на кінчик язика). Запам'ятай це положення язика. Ще раз подуй.  Якщо в тебе вийшов звук [ш], то спробуй його повторити ще раз спочатку тихесенько, а потім голосніше, і ще голосніше.

Зроби ще раз вправу "Чашечка", сховай її за верхні зубки і спробуй показати як:
Вода в душі шумить: ш-ш-ш-....
Море шумить сердито і хвилеподібно: Ш-Ш-ш-ш-Ш-Ш-ш-ш-...
Яєчня на сковороді шкварчить весело: Ш-Ш-Ш-Ш-.....
Змія шипить сердито: Ш-Ш-Ш-...
3. У якому слові має бути буква Ш? Упиши відповіді букви.

    ⬜ишка                    

 ⬜ишка


              
⬜орти                             ⬜орти


⬜ило                     ⬜ило


  ⬜апки                   ⬜апки    

4. Виконай артикуляційні вправи на [р]




 

19 квітня

Завдання для звука [ш].

1. Виконай артикуляційну гімнастику разом з жирафиком.


2. Зроби вправу "Чашечка" перед дзеркалом.
Відкрий широко рот, висуни язик. Кінчик і бічні краї язика підніми до верхніх зубів, але не торкайся них. Утримуй таке положення язика на рахунок 10: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.

Сховай чашечку в рот, за верхні зуби, і спробуй  струмінь повітря направити на кінчик язика (сильно подути на кінчик язика). Запам'ятай це положення язика. Ще раз подуй.  Якщо в тебе вийшов звук [ш], то спробуй його повторити ще раз спочатку тихесенько, а потім голосніше, і ще голосніше.

Зроби ще раз вправу "Чашечка", сховай її за верхні зубки і спробуй показати як:
Шелестить листя на деревах: ш ....
Закликають до тиші: .....                                
З кульки шумно виходить повітря: .....
Розганяють курей: .....

3Переглянь презентацію "Загадки про улюблені казки".


4. Перекажи одну із згаданих казок батькам. 

Виконай артикуляційні вправи на звук  [р].




Немає коментарів:

Дописати коментар