21 квітня
Завдання на звук [ш]
1. Виконай артикуляційну гімнастику разом з жирафиком.
2. Зроби вправу "Чашечка" перед дзеркалом.
Відкрий широко рот, висуни язик. Кінчик і бічні краї язика підніми до верхніх зубів, але не торкайся них. Утримуй таке положення язика на рахунок 10: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.
Сховай чашечку в рот, за верхні зуби, і спробуй струмінь повітря направити на кінчик язика (сильно подути на кінчик язика). Запам'ятай це положення язика. Ще раз подуй. Якщо в тебе вийшов звук [ш], то спробуй його повторити ще раз спочатку тихесенько, а потім голосніше, і ще голосніше.
Зроби ще раз вправу "Чашечка", сховай її за верхні зубки і спробуй показати як:
⬜ишка
4. Виконай артикуляційні вправи на [р]
19 квітня
Завдання для звука [ш].
1. Виконай артикуляційну гімнастику разом з жирафиком.
2. Зроби вправу "Чашечка" перед дзеркалом.
Відкрий широко рот, висуни язик. Кінчик і бічні краї язика підніми до верхніх зубів, але не торкайся них. Утримуй таке положення язика на рахунок 10: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.
Сховай чашечку в рот, за верхні зуби, і спробуй струмінь повітря направити на кінчик язика (сильно подути на кінчик язика). Запам'ятай це положення язика. Ще раз подуй. Якщо в тебе вийшов звук [ш], то спробуй його повторити ще раз спочатку тихесенько, а потім голосніше, і ще голосніше.
Зроби ще раз вправу "Чашечка", сховай її за верхні зубки і спробуй показати як:
Шелестить листя на деревах: ш ....
Закликають до тиші: .....
З кульки шумно виходить повітря: .....
Розганяють курей: .....
3. Переглянь презентацію "Загадки про улюблені казки".
4. Перекажи одну із згаданих казок батькам.
Виконай артикуляційні вправи на звук [р].
Немає коментарів:
Дописати коментар