- Дбайливий, достиглі, тонке, холодний, густа, літній, студена, молодий, дрібне.
- Стебло, вітер, плоди, трава, догляд, вода, дощ, насіння, росток.
Тема: Розрізнення п і т. Ланцюжок слів.
1. Напиши під кожною цифрою відповідну букву
3 2 3 2 3 2 3 3 2 2 3 3 3 2 2 3 3
2. Спиши, вставляючи замість цифр або крапок т чи п.
2альма хала3 лам2а флей3а шкар2етка
3анець сер2 жов3ок ху3ро 2аль3о
3уман бра3 зу2инка ш2ак 2ла33я
. еремога біле . . ор . фель . е . ленький
. урист воро . а . ру . ик . ер . лячий
. ечиво дя . ел . о . оля . рочи . ав
. елевізор буфе . . родук . и . о . емнів
3. Склади ланцюжок слів. Причому, кожне наступне слово починається з букви, що є кінцем попереднього слова
Палац
|
Слова для довідок: папір, тин, ряст, нафта, цап.
4. Виправ помилки. Запиши виправлений варіант речень у зошит.
1). Я іменини відзначаю:
з’їв порт і випив чашку чаю.
2). Ділянка на березі моря ,
де причалюють кораблі, - це торт.
3). У запальному танку кружляла танцювальна тара.
4). Пакувальний матеріал для зберігання і перевезення товару називається пара.
Завдання на 18 січня
Тема: Розрізнення ф-хв. Утворення слів, словосполучень.
1. Пам’ятай!
Ф - вимовляй один звук - [ф], пиши букву ф.
Хв - вимовляй два звуки - [х] + [в] і пиши дві букви - хв.
2. Виразно прочитай пари слів і речення
фарба - хвалити фірма - хвіст
ферма - хворіти фільм - хвилина
фіолетовий - хвіртка флот - хвоя
футбол портфель фартух
Федір фарбував фіалки фіолетовими фарбами.
3. Добери потрібні слова.
- Яке значення слова фартух?
(Фартух - частина одягу, що захищає плаття, костюм від бруду.)
- Добери до слова футбол споріднені слова (спільнокореневі слова).
- Добери до слова портфель слова - назви дій. (нести, купити, ...)
- Добери до слова фартух слова - назви ознак.
4. Склади і запиши слова.
оя
ільм
иля
Ф онтан
Хв илина
іртка
ірма
4. Встав у слова букви ф або хв. Запиши їх у зошит.
***іалка, ***іст, ***ея, ***утбол, ***ороба, ***ортеця, ***иля, ***илина, ***онтан, сара***ан, ***оя.
Прочитай утворені слова правильно вимовляючи звук [ф].
5. Допиши речення.
Шістдесят секунд - це одна ________.
Мишко часто хвалився, тому його називають ________.
Вітер піднімає на морі високі ________.
Вадим сьогодні не пішов у школу, бо він _________.
На сосні та ялині листя, як голочки. Це - ___________.
Завдання на 11 січня
Тема: Розрізнення ф-в. Опис фазана за планом.
1. Прочитай і запиши слова зі звуком [ф], що відповідають на питання що?, потім слова, які відповідають на питання який?
Алгоритм списування- Прочитай слово.
- Записуй кожне слово, голосно промовляючи його по складах.
- Вимов звуки [ф], [в].
- Порівняй свій запис зі зразком, виправ помилки.
2. Встав пропущені букви в, ф. Запиши слова в зошит.
***лакон, ***агон, ***орота, ***рукти, ***ігура, ***ата, ***ихор, ци***ра, голо***оломка, Го***ерла, соло***ей, ка***е, голо***а, про***есія, ***рукто***ий, ал***а ***іт.
3. Із поданих слів склади речення.
Валя, пов’язати, фартух.Біля, ворота, воротар, стояти.
Володя, дарувати, Віра Федорівна, фіалки.
Віра Федорівна, в, фіалки, ставити, ваза, фарфорова.
Вивела, Валя, формула.
Феодосії, музей, у, є, Айвазовського.
Верстати, фабрику, на, привезли, нові.
4. Розглянь малюнок фазана. Дай відповіді на запитання.
- Що таке фазан?
- Якого кольору пір’я?
- Який хвіст?
- Це водяний чи лісовий птах?
- Чи можна розводити його на фермах?
Ще раз розглянь малюнок, потім склади опис використовуючи універсальні запитання.
Питання Відповідь
1. Назви частин тіла.
1. Тіло ______ складається із ________.
2. Назви частин голови.
2. На голові _________ є ___________.
3. Чим вкрито тіло?
Чи є хвіст? Який? 3. Тіло ________ покрите __________. У ___________ є _____________.
4. До яких птахів відно-
ситься?
4. _______ відноситься до ______.
5. Де живе?
5. ___________ живе _________.
Завдання на 28 грудня
Тема: Розрізнення ф-в. Робота з деформованим текстом.
1. Прочитай, чітко вимовляючи звуки.
вата фарба
вода фонтанг
вулик футбол
олодимир Ме одій
В адим Мар Ф а
арвара
2. Встав пропущені букви Ф або В.
фартух вода
***абрика, ***уха, ал***авіт, ***рукти, саді***ник,
***ерблюд, еста***ета, ***орма, ***иноград.
3. Змінюючи одну букву, утвори два нових слова.
Ферма - _________, _________ .
4. Відгадай загадки, запиши відгадки.
За горами , за доламиходить свита і кожух. (в, я, в, і, ц)
Підморгне зеленим оком - ми йдемо,
Підморгне червоним оком - стоїмо. (с, в, т, і, л, ф, о, р, о)
5. Склади слова з поданих букв. Запиши їх у два стовпчики під буквами Ф і В.
1) і, и, н, к, в 2) а, у, в, н, ч
і, ї, н, к, ф о, е, ф, р, ш
о, а, р, м, ф і, в, с, т, х
і, е, т, р, в е, а, р, м, ф
Завдання на 16 листопада
Тема: Диференціація звуків [ш]-[ж]. Переносне значення слова. Синоніми. Лексична тема "Хліб".
1. Заміни слова за зразком і встав пропущені букви, запиши. Закінчи віршики.
один багато
ву . - вужі вір . - вірші
арку . - _______
гара . - ________
ні . - ________
подоро . - ________
По траві повзла змія -
налякався дуже я.
Від гадюки біг чимдуж,
а то виявився _______ .
- Що ти, донечко, шепочеш?
і чому це ти не спиш?
Я, матусю, спати хочу,
але треба вивчить _________.
2. Добери перевірні слова і встав пропущені букви.
Візьми ло . ку та поку . туй горо . ку.
3. Поясни значення виразів.
Золота сережка. Золоте колосся.
Залізний дріт. Залізний характер.
Каштанове дерево . Каштанове волосся.
Пшеничний колос. Пшеничне волосся.
4. Прочитай текст. Знайди слова із буквами Ш і Ж.
Жменя пшениці
Старий хлібороб дід Карпо привіз до млина мішок пшениці.Ось уже й черга його підійшла. Приніс дід Карпо мішок до коша, в який засипають зерно, розв’язав мотузку і став пересипати з долоні на долоню добірну пшеницю.
В його очах сяяла радісна усмішка.
Тоді висипав зерно у кіш і аж зітхнув - немов розлучався з дорогим другом.
Коли пшениці в коші було вже мало, дід узяв жменю зерна й висипав собі в кишеню.
Вдома скопав грядку, висіяв ту пшеницю з кишені й сказав зернятам:
— Живіть...
Василь Сухомлинський.
- Навіщо дід висипав собі у кишеню жменю зерна?
- Знайди і запиши в зошит слова з префіксами, які надають одному й тому слову різних відтінків.
Ж . . . |
. Ш . . . . .
Завдання на 09 листопада ( 2 - заняття)
Тема: Диференцііація звуків [ш]-[ж]. Префіксальне словотворення. Слова-пароніми.
1. Прочитай склади і слова, чітко вимовляючи звуки [ш] і [ж].
ши - жи шпа - жба
шу - жу шти - жди
аша - ажа шар - жар
ошо - ожо шафа - жаба
шо - жо ши - жи
шофер - жолудь шия - жир
шорти - жовток шифер - жирафа
мішок - дружок машина - ожина
шу - жу ше - же
шум - жук шеренга - жетон
шуба - жуйка шепіт - жердина
парашут - кожух кошеня - пожежа
2. Встав потрібну букву.
ш ж
. айба . акет
. апка . уравель
фарту . ок ї . ак
ко . ик бакла . ан
ш - ж
. афа пру . ина
. айворонок аба . ур
калю . а ко . еня
поро . ок ко . у . .ок
Отримані слова запиши у зошит.
3. Пограй в гру " Розмісти картинки".
4. Добери з дужок потрібні слова. Речення запиши у зошит.
______________ прожити - не поле перейти. (життя, шиття)
Женя любить ___________ і вишивати. (шити, жити)
Волосяний покрив на тілі тварин - це ___________.
Метал, з якого виготовляють консервні банки, - це _________.
(жерсть, шерсть)
5. Прочитай. Зміни слова за зразком і виділи закінчення (завдання виконай письмово).
ПО З
ЗА ВІД
ПЕРЕ ШИТИ ПЕРЕ ВАЖИТИ
ПІД ДО
ДО НА
я важу - ти важиш
я біжу -
я дружу -
я лежу -
я ріжу - ти ріжеш
я в’яжу -
я стережу -
я живу -
6. Виправ помилки.
Немає коментарів:
Дописати коментар