Завдання на період 04 - 08 квітня.
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р].
2. Переглянути презентацію"Буква Ш".
ш, л, а, ь ш, р, ф, а
к, ш, о, и, к п, о, н, о, ш
а, р, у, к, ш а, ш, к, ш, и
4. Змінюй речення.
4. Змінюй речення.
- Я прийняв душ. ⇒ Ти, він, вона, ми, ви, вони
- Я купив широкий рушник. ⇒
- Я клеїв шпалери. ⇒
- Я купив фартушок і порошок.⇒
- Я був на баштані. ⇒
ялинці, ростуть, шишки, На.
-ХИ+Ш+КА=
7. Прочитай або прослухай текст.
Кішка Мушка
У Мишка була кішка. Звали її Мушкою. Мишко годував її кашею і молоком. Кішка Мушка полювала на мишей і пташок. Улітку у Мушки з’явилося шестеро кошенят. Мишко розмістив кішку з кошенятами у кошику. Їм там було затишно.
8. Відтвори послідовність подій за запитаннями. Дай відповіді на запитання повними реченнями.
- Як звали хлопчика?
- Хто жив у Мишка?
- Як звали кішку ?
- Чим годував хлопчик тваринку?
- На кого полювала Мушка?
- Які зміни відбулися у житті кішки?
- Куди Мишко розмістив котячу сім’ю?
- Як звали хлопчика?
- Хто жив у Мишка?
- Як звали кішку ?
- Чим годував хлопчик тваринку?
- На кого полювала Мушка?
- Які зміни відбулися у житті кішки?
- Куди Мишко розмістив котячу сім’ю?
Завдання на період 28 березня - 01 квітня.
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р].
4. Відтвори послідовність подій за запитаннями. Відповідай повними реченнями.
- Де бавились Миша?
- Хто відпочивав у тому лісі?
- Чому Лев піймав Мишку?
- Як він хотів з Мишкою вчинити?
- Що пообіцяла Мишка Леву?
- В яку пригоду потрапив Цар звурів?
- Завдяки чому Мишці вдалося визволити Лева?
- Що змусило Лева змінити думку?
- Чому вчить нас ця казка?
Завдання на період 21-25 березня.
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р].
Виконай завдання:
1. Гра на розвиток фонематичної уваги "Де живе звук [ш]?"
Крильми над нами птах шумить: (Ш-ш-ш) ...
Машини по дорозі мчать,
Невтомні шини шелестять: ...
Тихенько мишка шарудить,
Коли усе навколо спить: ...
2. Прочитай віршовані рядки, додай риму.
Поглядає хитро кішка,
Не втече маленька ...
Збирати з дерева я мушу
Солодкі та духмяні ...
Зранку вередулю нашу
Умовляли їсти ...
У портфелик, а не в кошик
Я кладу і книжку, й ...
СЛОВА ДЛЯ ДОВІДКИ: ЗОШИТ, МИШКА, КАШУ, ГРУШІ
3. Вивчи скоромовку. Розкажи її спочатку в повільному темпі, а потім - у пришвидшеному.
Шиє мишка, вишиває,
Шубку ляльці дошиває.
Шапку, шарф і шаровари,
Шити мама помагає.
4. Вправа на розвиток периферичного зору.
Прочитай слова
Ш
ШИК
ШТАНИ
ШКАРПЕТКИ
ШИКАРНИЙ
ШАПОЧКА
ШУБА
ШИК
Ш
5. Поверни відсутні букви у слова та прочитай їх:
__АФА КА__КЕТ ВИ__ИВАНКА __ОРТИ
6. Прочитай слова і назви речі, до яких вони можуть відноситися:
Хутряна, зимова ... Солом’яний, сонцезахисний ...
Літні, короткі ...
Вовняний, теплий ...
Теплі, в’язані ...
Козацькі, широкі ...
7. Прочитай або прослухай текст
Поглядає хитро кішка,
Не втече маленька ...
Збирати з дерева я мушу
Солодкі та духмяні ...
Зранку вередулю нашу
Умовляли їсти ...
У портфелик, а не в кошик
Я кладу і книжку, й ...
СЛОВА ДЛЯ ДОВІДКИ: ЗОШИТ, МИШКА, КАШУ, ГРУШІ
3. Вивчи скоромовку. Розкажи її спочатку в повільному темпі, а потім - у пришвидшеному.
Шиє мишка, вишиває,
Шубку ляльці дошиває.
Шапку, шарф і шаровари,
Шити мама помагає.
4. Вправа на розвиток периферичного зору.
Прочитай слова
Ш
ШИК
ШТАНИ
ШКАРПЕТКИ
ШИКАРНИЙ
ШАПОЧКА
ШУБА
ШИК
Ш
5. Поверни відсутні букви у слова та прочитай їх:
__АФА КА__КЕТ ВИ__ИВАНКА __ОРТИ
6. Прочитай слова і назви речі, до яких вони можуть відноситися:
Хутряна, зимова ... Солом’яний, сонцезахисний ...
Літні, короткі ...
Вовняний, теплий ...
Теплі, в’язані ...
Козацькі, широкі ...
7. Прочитай або прослухай текст
Родина мишок
Живе у нірці родина мишок. Вони шиють одяг, взуття та головні убори для лісових мешканців. Бабуся Мишка в’яже шарфи, шапки і шкарпетки. Дідусь Шкреботун шиє штани та шорти. Матуся Мишуля вишиває сорочки-вишиванки. Тато Мишак виплітає капелюшки та шиє чобітки. А маленькі мишенята Шуня та Шушик змотують нитки в клубочки.
Всі люблять й шанують родину мишок.
8. Відтвори послідовність подій тексту за запитаннями. Давай відповіді на запитання повними реченнями.
- Де живе родина мишок?
- Для кого родина мишок шиє одяг, взуття та головні убори?
- Що в’яже бабуся Мишка?
- Що шиє дідусь Шкреботун?
- Який одяг вишиває матуся Мишуля?
- Який головний убір виплітає Мишак-тато?
- Що роблять маленькі Шуня та Шушик?
- Чи дружна родина мишок?
- За що лісові мешканці любили родину мишок?
Дякую за гарну роботу!
Завдання на період14-18 березня.
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р].
2. Згадай, як правильно промовляється звук [ш].
(Кінчик язика піднімається вгору - до горбиків, утворює щілину. Середня частина спинка язика опущена, корінь язика піднімається і утворює щілину, через яку йде видихуваний струмінь повітря. Бічні краї язика прилягають до корінних зубів.)
3. Гра звуконаслідування "Що навколо як звучить?"
Шепоче листячко на вітах,
Його збудив бешкетник-вітер: ш-ш-ш ...
А над водою очерет: ...
Змія стривожена шипить: ...
Співають пісеньку ласкаву
Із теплим вітром в лісі трави: ...
4. Прочитай чистомовки. Чітко вимовляй слова зі звуком [ш].
Ша-ша-ша - в лісі тиша.
Ша-ша-ша - говори тихіше.
Ша-ша-ша - пригоріла каша.
Шу-шу-шу - я яблук натрушу.
5. Вивчи скоромовку. Відтвори її у повільному темпі, а потім - у пришвидшеному. Поділи слова на склади, відстукуючи олівцем ритм скоромовки.
Мишеняті шепче Миша:
Мишеня, шепчи тихіше.
6. Відгадай загадки.
У норі хатинку має, Влітку медом ласував.
Хліб, сирочок полюбляє. Досхочу малини мав,
По підлозі тихо-тихо, А як упав в глибокий сніг,
Бігає сіренька ... (Миша) Позіхнув і спати ліг. (Ведмідь)
7. Вправа на словотворення.
Кого з лісових звірів називають: КУЦОХВОСТИЙ; ІКЛАСТИЙ?
8. Вправа "Розсипані слова".
Віднови слова. Кого із звірів вони стосуються?
ЛІГ, БАР - ... (БАРЛІГ) ВО, ЛІГ - ... (ЛІГВО)
9. Прочитай казку.
Ведмідь і мишка
Спіймав ведмідь якось у своєму барлозі бешкетницю-мишку.
Почала мишка просити ведмедя:
- Відпусти мене і я тобі колись у пригоді стану.
Посміявся ведмідь з тої помічниці і відпустив мишку.
Ось одного разу заплутався ведмідь у мисливських тенетах. Рвався, рвався - ніяк не виплутається. Тут прибігла мишка, перегризла петлю і допомогла ведмедю визволитися.
Тоді й каже йому:
- А що, бачиш, і я, маленька мишка, тобі в пригоді стала!
- Бачу, - каже ведмідь, - навчила мене! Спасибі тобі.
7. Відтвори послідовність подій тексту, давши відповіді на запитання (бажано повними реченнями).
- Де спіймав ведмідь мишку
- Що мишка пообіцяла ведмедю?
- Чи повірив ведмідь мишці?
- Як мишка допомогла ведмедю?
- Чого мишка навчила ведмедя?
- Завдяки чому маленькій мишці вдалося визволити ведмедя?
- Що змусило ведмедя змінити свою думку про мишку?
- Що вчить нас ця казка?
- А ти комусь допомагав у біді?
Немає коментарів:
Дописати коментар