2-Г, Макарчук Дмитро

Завдання на період 04 - 08 квітня.

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р].


2. Переглянути презентацію"Буква Ш".







3. З поданих слів утвори слова. Запиши їх у зошит. Прочитай слова, чітко вимовляючи звук [ш].

ш, л, а, ь                 ш, р, ф, а              
к, ш, о, и, к           п, о, н, о, ш            
а, р, у, к, ш            а, ш, к, ш, и
4. Змінюй речення.

  • Я прийняв душ.         Ти, він, вона, ми, ви, вони
  • Я купив широкий рушник.    
  • Я клеїв шпалери.                   ⇒
  • Я купив фартушок і порошок.
  • Я був на баштані.                     ⇒              
 5. Склади речення з розсипаних слів.
     ялинці,         ростуть,          шишки,     На.



6. Граматична математика.
     -КА-П+ХИ=







           -М+Ш=

                       

                           

                                 
-ХИ+Ш+КА=



7. Прочитай або прослухай текст.
Кішка Мушка
      У Мишка була кішка. Звали її Мушкою. Мишко годував її кашею і молоком. Кішка Мушка полювала на мишей і пташок. Улітку у Мушки з’явилося шестеро кошенят. Мишко розмістив кішку з кошенятами у кошику. Їм там було затишно. 
8. Відтвори послідовність подій за запитаннями. Дай відповіді на запитання повними реченнями.
- Як звали хлопчика?
- Хто жив у Мишка? 
- Як звали кішку ?
- Чим годував хлопчик тваринку?
- На кого полювала Мушка?
- Які зміни відбулися у житті кішки?
- Куди Мишко розмістив котячу сім’ю?




Завдання на період 28 березня - 01 квітня.

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р].

2. Виконати завдання із     Заняття 4(42)

 3. Переглянь віршовану казку "Миша і Лев".



4. Відтвори послідовність подій за запитаннями. Відповідай повними реченнями.

  • Де бавились Миша?
  • Хто відпочивав у тому лісі?
  • Чому Лев піймав Мишку?
  • Як він хотів з Мишкою вчинити?
  • Що пообіцяла Мишка Леву? 
  • В яку пригоду потрапив Цар звурів?
  • Завдяки чому Мишці вдалося визволити Лева?
  • Що змусило Лева змінити думку?
  • Чому вчить нас ця казка?



 Завдання на період 21-25 березня.

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р].

 Переглянь презентацію: Звуки [ш][ш'], букви Шш

   Виконай завдання:

1. Гра на розвиток фонематичної уваги "Де живе звук [ш]?"
Крильми над нами птах шумить: (Ш-ш-ш) ...
Машини по дорозі мчать,
Невтомні шини шелестять: ...
Тихенько мишка шарудить,
Коли усе навколо спить: ...

2. Прочитай віршовані рядки, додай риму.
             Поглядає хитро кішка,
             Не втече маленька ...
             Збирати з дерева я мушу
              Солодкі та духмяні ...
             Зранку вередулю нашу
             Умовляли їсти ...
             У портфелик, а не в кошик
             Я кладу і книжку, й ...
СЛОВА ДЛЯ ДОВІДКИЗОШИТ, МИШКА, КАШУ, ГРУШІ
  3. Вивчи скоромовку. Розкажи її спочатку в повільному темпі, а потім - у пришвидшеному.
                           Шиє мишка, вишиває, 
                           Шубку ляльці дошиває.
                           Шапку, шарф і шаровари, 
                           Шити мама помагає.
4. Вправа на розвиток периферичного зору.
Прочитай слова
        Ш
        ШИК
        ШТАНИ
        ШКАРПЕТКИ
        ШИКАРНИЙ
        ШАПОЧКА
        ШУБА
        ШИК
        Ш
5. Поверни відсутні букви у слова та прочитай їх:
__АФА         КА__КЕТ         ВИ__ИВАНКА           __ОРТИ
6. Прочитай слова і назви речі, до яких вони можуть відноситися:
Хутряна, зимова    ...                                  Солом’яний, сонцезахисний ...
Літні, короткі ...
Вовняний, теплий ...
Теплі, в’язані ...
Козацькі, широкі ...


7. Прочитай або прослухай текст
Родина мишок
     Живе у нірці родина мишок. Вони шиють одяг, взуття та головні убори для лісових мешканців. Бабуся Мишка в’яже шарфи, шапки і шкарпетки.  Дідусь Шкреботун шиє штани та шорти. Матуся Мишуля вишиває сорочки-вишиванки. Тато Мишак виплітає капелюшки та шиє чобітки. А маленькі мишенята Шуня та Шушик змотують нитки в клубочки.
      Всі люблять й шанують родину мишок.
8. Відтвори послідовність подій тексту за запитаннями. Давай відповіді на запитання повними реченнями.

  •  Де живе родина мишок?
  • Для кого родина мишок шиє одяг, взуття та головні убори?
  • Що в’яже бабуся Мишка?
  • Що шиє дідусь Шкреботун?
  • Який одяг вишиває матуся Мишуля?
  • Який головний убір виплітає Мишак-тато?
  • Що роблять маленькі Шуня та Шушик?
  • Чи дружна родина мишок?
  • За що лісові мешканці любили родину мишок?
Дякую за гарну роботу!


Завдання на період14-18 березня.

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р].

2. Згадай, як правильно промовляється звук [ш].

(Кінчик язика піднімається вгору - до горбиків, утворює щілину. Середня частина спинка язика опущена, корінь язика піднімається і утворює щілину, через яку йде видихуваний струмінь повітря. Бічні краї язика прилягають до корінних зубів.)

3. Гра звуконаслідування "Що навколо як звучить?"
Шепоче листячко на вітах,
Його збудив бешкетник-вітер: ш-ш-ш ...
А над водою очерет: ...
Змія стривожена шипить: ...
Співають пісеньку ласкаву
Із теплим вітром в лісі трави: ...
4. Прочитай чистомовки. Чітко вимовляй слова зі звуком [ш].
             Ша-ша-ша - в лісі тиша.
              Ша-ша-ша - говори тихіше.
             Ша-ша-ша - пригоріла каша.
             Шу-шу-шу - я яблук натрушу.
5. Вивчи скоромовку. Відтвори її у повільному темпі, а потім - у пришвидшеному. Поділи слова на склади, відстукуючи олівцем ритм скоромовки.
             Мишеняті шепче Миша:         
             Мишеня, шепчи тихіше.



6. Відгадай загадки.
У норі хатинку має,                       Влітку медом ласував.
Хліб, сирочок полюбляє.                 Досхочу малини мав,
По підлозі тихо-тихо,                   А як упав в глибокий сніг,
Бігає сіренька ... (Миша)              Позіхнув і спати ліг. (Ведмідь)
7. Вправа на словотворення.
Кого з лісових звірів називають: КУЦОХВОСТИЙ; ІКЛАСТИЙ?
8. Вправа "Розсипані слова".
Віднови слова. Кого із звірів вони стосуються?
ЛІГ, БАР - ...  (БАРЛІГ)          ВО, ЛІГ - ... (ЛІГВО)
9. Прочитай казку.
Ведмідь і мишка



      Спіймав ведмідь якось у своєму барлозі бешкетницю-мишку. 
    Почала мишка просити ведмедя:
   - Відпусти мене і я тобі колись у пригоді стану.
    Посміявся ведмідь з тої помічниці і відпустив мишку.
    Ось одного разу заплутався ведмідь у    мисливських тенетах. Рвався, рвався - ніяк не виплутається. Тут прибігла мишка, перегризла петлю і допомогла ведмедю визволитися.
    Тоді й каже йому:
- А що, бачиш, і я, маленька мишка, тобі в пригоді стала!
 - Бачу, - каже ведмідь, - навчила мене! Спасибі тобі.
7. Відтвори послідовність подій тексту, давши відповіді на запитання (бажано повними реченнями).

  • Де спіймав ведмідь мишку
  • Що мишка пообіцяла ведмедю?
  • Чи повірив ведмідь мишці?
  • Як мишка допомогла ведмедю?
  • Чого мишка навчила ведмедя?
  • Завдяки чому маленькій мишці вдалося визволити ведмедя?
  • Що змусило ведмедя змінити свою думку про мишку?
  • Що вчить нас ця казка?
  • А ти комусь допомагав у біді?

Немає коментарів:

Дописати коментар