Зразок: Я впіймав щуку. Ти... Він... Вона... Ми... Ви... Вони...
Я чую щебет щиглика.
Я захищався щитом.
Я нащипав щавлю.
Запитання на повторення:
- Що означає слово щебет (щебетати)?
- Хто такий щиглик?
2. Прочитай речення. Доповни їх картинками. Запиши ці речення в зошит.
Яків почистив плащ ....
Учневі поставили гарну оцінку в ... .
Ми поскладали іграшки в ... .
Я злякався ... .
Слова: ящик, щоденник, щітка, щур.
3. Для того щоб закінчити речення, слід дібрати одне зі слів, розміщених праворуч. Добери ці слова, та запиши отримані речення в зошит. У річці водиться хижа риба щіткою
У полі росте кисленький щупалець
Біля нашого двору насипали щука
У восьминога вісім щавель
У кабана на боках росте жорстка щебінь
Марійка почистила черевики щетина
4. Прочитай текст вголос. Дай розгорнуті відповіді на запитання. Прочитай текст ще раз та спробуй його переказати.
Чабан
У горах, у невеличкому будиночку живе чабан. Уранці він ласує овочами та овечим сиром, а ввечері п'є гарячий чай із перепічками. У чабана є вірна вівчарка Чина, яка допомагає йому пасти овець. Вони друзі хоч куди!
Довкола будиночка росте колючий чагарник. поруч тече гірська річка чистою водою.
Чабан звик кочувати. Перепочине під відкритим небом, а потім знов жене отару до квітучих ланів та ручаїв.
Словник: Чабан - назва людини, яка пасе овець.
Перепічка - це поколотий ножем корж, який робиться із кислого хлібного тіста і печеться на сковороді.
Запитання
1) Де живе чабан? Чим він зазвичай ласує вранці?
2)Хто допомагає чабанові пасти овець?
3)Куди чабан жене свою отару?
Завдання на 23 січня (2 заняття)
1.Прочитай чистомовки.
Іще - іще - іще - зранку дощ періще.
Ищі - ищі - ищі - ящик на горищі.
Ище - ище - ище - щеня стрибає вище.
Ище - ище - ище - у хащах вітер свище.
Аще - аще - аще - щебече щиглик краще.
Уще - уще - уще - джерело цілюще.
Словник:
Дощ періще - йде безперервний сильний дощ.
Горище - простір між поверхнею покриття, зовнішними стінами та перекриттям верхнього поверху будівлі.
Щеня - цуценя.
Щиглик - пташка. Щебече - співає.
2. Склади речення за малюнками щоразу змінюючи останнє слово.
Я щедро пригощаю ...
3. Назви малюнки в однині і множині. Запиши слова.
плащ
хрущ
кущ
лящ
4. Встав відповідні букви ч або щ, запиши ці слова у зошит.
◻ай пі◻ рі◻ка
◻ит до◻ до◻ик
◻арти пло◻а лі◻ина
◻ітка пле◻і м'я◻ик
◻айка хру◻і гор◻ик
5. Зміни слова за зразком. Запиши їх.
Зразок: щока - щічка.
ящик - щука -
щедрівка - прищепка -
щітка - щільник -
Словник:
Щільник - восковий лист з чарунками, який бджоли й осироблять для збереження меду, перги, виховання потомства та перебування дорослих комах.
Завдання на 21 листопада (2 заняття)
1. Назвизображені предмети, додаючи відповідне слово "їли" або "пили".
2. Повтори чистомовки спочатку повільно, потім швидко.
Ряк, ряк, ряк - на кораблі моряк.
Ряк, ряк, ряк - твердий буряк.
Ряк, ряк, ряк - на горі вітряк.
Оря, оря, оря - рюмсає Боря.
Уря, уря, уря - надворі буря.
Аря, аря, аря - ріже кавуна Варя.
3. Зміни речення.
Я зустрічаю Андрійку та Марійку. Ти... Він... Вона... Ми... Ви... Вони...
Я міняю воду в акваріумі.
Я знаю, що у дуба міцний корінь.
4. Прочитай назви тварин. Утвори від них множину. Прочитай пари слів, чітко вимовляючи звуки [р] і [р՛]. Звапиши пари слів у зошит.
сорока - сороки зебра - _______
жирафа - ______ корова - _______
ворона - ______ дрізд - _______
кріль- _______ горобець - _______
куріпка - ______ носоріг - ______
верблюд - _____ кріт - ______
5. Прочитай речення, щоразу називаючи новий малюнок.
Я граю на ...
сурма
скрипка
рупор
арфа
барабан
акордеон
домбра
гармошка
гітара
6. Прочитай та перекажи текст.
У зоопарку
Пішов я у зоопарк. Спочатку довго спостерігав за носорогом. Шкіра у нього схожа на панцир, а на носі ріг. Потім зачаровано дивитися на жирафу - в неї такі довгі шия та ноги. Тигр саме обідав шматком м'яса. Кріт так і не схотів вилізти зі своєї нори. Красуня зебра бігла підтюпцем, наче розуміла, що вона всім подобається. Я вийшов із зоопарку у гарному настрої.
А ти був у зоопарку? Розкажи про свої враження.
Заняття на 18 травня (та 20 травня)
(2 заняття)
1. Виразно прочитай слова.
річ ріж ріжки
рід ріпа різка
рій ріст рідний
рік рілля річка
ріг рів рівень
2. Склади слова. Запиши їх у зошит.
ГО КЕТА
ФА РА РА ДІО
СОКИ ДІСТЬ
3. Встав пропущену літеру А або Я і запиши слова в зошит.
Це було давним-давно, коли тигри були зовсім іншими. У них були такі ж кігті, такі ж зуби, а хутро було зовсім інше. Воно у тигрів було яскравим, вогненно-рудим.
Тому Тигра було помітно і вдень, і вночі, і в кущах, і на рівнинах. Давно у нього не було хорошого полювання.
Одного разу Тигр зустрів зебру і запитав її:
- Скажи, Зебро, чому ти ходиш по рівнині спокійно і не боїшся мене?
Зебра відповіла Тигру:
- Я бачу тебе здалека, і знаю, що легко зможу сховатися від тебе за кущами. Смужки на моєму хутрі допомагають мені зникнути серед гілок кожного разу, як хтось збираєтьтся напасти на мене.
- Ах, Зебро, твої смужки такі красиві. Поділися, будь ласка, зі мною. У тебе їх багато! - продовжив розмову Тигр.
- Тигре, я зрозуміла твою хитрість. Як тільки я подарую тобі свої смужки, то не зможу надалі ховатися за гілками, тому що там будеш ти.
Але Тигр був не лише хитрим, він був ще й мудрим.
Трохи подумавши, він запропонував Зебрі:
- Давай домовимося: ти даси мені трохи смужок, а я піду полювати у далекі краї, де ми з тобою ніколи не зустрінемося. І ворогів у тебе стане менше.
Трохи поміркувавши, Зебра скинула з себе частину смужок на землю та й зникла за кущами.
З того часу ніхто більше не бачив вогненно-рудого Тигра в тих краях. Він дотримався своєї обіцянки і вирушив у далекі ліси. Там він став справжнім королем завдяки красивому хутру у смужки.
Тепер ви знаєш, звідки у тигра смужки.
Словник: Рівнини - це поля.
Вогненно-рудий - яскраво-оранжевий.
5. Дав повні відповіді на запитання.
- Про кого розповідається у казці?
- Що попросив Тигр у Зебри?
- Як відреагувала Зебра на пропозицію Тигра?
- Як пояснила вона свою відмову?
- Що змусило Зебру змінити свою думку?.
- Хто з персонажів на твою думку більш мудрий?
- Чому ти так думаєш?
- Хто тобі сподобався в казці? Чому?
- А у твоєму житті був такий випадок, щоб ти з кимось домовлявся?
6. Які з цих якостей є у казкового Тигра?
добрий
хитрий
ТИГР чуйний
мудрий
веселий
Завдання на 16 травня
(2 заняття)
1. Прочитай слова
горіх обрій нагорі
арія зрізати матерія
крій хрящ куріпка
прямо дрібний щирість
снаряд подряпина
хутряний кучерявий
2. Назви малюнки. Який склад пропущено? Запиши ці слова в зошит.
ги☐☐
к☐☐чок
мо☐☐к
бу☐☐к
п☐☐ники
віт☐☐к
☐☐кзак
☐☐тувальник
коліб☐☐
3. Пограй у гру "Один - багато".
Зразок: Одна річка - багато річок.
одна нутрія - ... один рябчик - ...
один моряк - ... один акваріум - ...
один пряник - ... один корінець - ...
4. Зміни речення.
Я наряджаю Марічку. Ти... Він... Вона... Ми... Ви... Вони...
Я обрізаю корінці.
Я міряю брюки.
Я грію пиріг.
Я вечеряю грінками.
Я мрію про мандрівку.
5. Закінчи речення, щоб вийшли віршовані рядки.
На прапорі України синій і жовтийгорох
У городі виріс смачний зелений прикраси
У матусиній скриньці гарні чорнобривці
Улітку квітнуть яскраві кольори
6. Заміни першу літеру на Р і запиши.
ніч - ... дід - ... пічка - ...
бій - ... вік - ... кізка - ...
кіпка - ... півень - ...
7. Прочитай малюнковий вірш.
На Говерлі, на ,
Де літають ,
Опинився ,-
Якось він туди забрів.
Хто покаже носорогу,
Як знайти назад .
Завдання на 11 травня
1. Прочитай чистомовки.
Ері-ері-ері - ростуть на градці чері.
Рі-рі-рі - на стовбурі шишкарі.
Орі-орі-орі - кріт живе в норі.
Орі-орі-орі - рятувальники на морі.
Еря-еря-еря - різдвяна вечеря.
2. Упиши пропущену букву Я або Ю.
пор☐док р☐бчик
зор☐ний кучер☐вий
др☐чок дір☐вий
пор☐тунок гор☐вати
р☐мсати пр☐нощі
гр☐кати хр☐кати
Словник:
Рябчик - рід рослин родини Лілійних.
Рябчик - рід птахів родини Фазанових.
Дрючок - велика товста дерев'яна палиця.
Дірявий -такий, який має диру чи діри.
Горювати - сумувати, печалитися.
Рюмсати - це плакати.
Грюкати - стукати.
Хрюкати - видавати характерні звуки "хрю-хрю" (хрюкає свиня).
1. Чітко і виразно прочитай кожен склад та назви малюнок до нього.
Рі-рі-рі - (ріг)
Рі-рі-рі - (ріпа) Рі-рі-рі - (річка)
Рі-рі-рі - (комарі)
Рі-рі-рі - (різак)
Рі-рі-рі - (двері)
Рі-рі-рі - (гирі) Рі-рі-рі - (снігурі)
Рі-рі-рі - (фанарі)
2. Прочитай чистомовки.
Рі-рі-рі, рі-рі-рі - у Марійки кучері.
Рі-рі-рі, рі-рі-рі - у парку ліхтарі.
Рі-рі-рі, рі-рі-рі - у лікарні лікарі.
Рі-рі-рі, рі-рі-рі - їли грінки й сухарі.
Ирі-ирі-ирі - у спортсмена гирі.
Ібрі-ібрі-ібрі - п'є нектар колібрі.
Орі-орі-орі - сильний шторм на морі.
Ері-ері-ері - динозавр у печері.
3. Назви малюнки. Який склад пропущено? Упиши його і прочитай слова.
к◻◻сло
та◻◻лка
го◻◻хи
до◻◻жка
аква◻◻ум
носо◻◻ріг
ст◻◻чка
т◻◻йка
к◻◻т
3. Запиши слова за зразком.
Зразок: цар - царі.
комар - ______ звір - ______
муляр - ______ лицар - ______
лікар - ______ поштар - _____
ледар - ______ пекар - ______
снігур - ______ шахтар - ______
кухар - ______ буквар - ______
4. Виразно прочитай речення.
На подвір'ї куріпки. Господарі годують корівку.
Царівна у чарівному замку. У річці багато бобрів. У берізки велике коріння. Я читаю третю сторінку в букварі. У стовбурі дерева тріщина. Увечері був грім.
5. Прочитай текст вголос.
Цирк
Минулого тижня Тарас та його друг Ігор відвідали цирк. Там вони побачили багато захопливих номерів. Майстерність циркових артистів вразила хлопчиків.
Першими виступали акробати. Вони стрибали на батуті та переверталися в повітрі, тримаючи одне одного за руки.
Потім виступав жонглер із кольоровими обручами. Він виявився спритним і вправним. Друзі гучно аплодували майстрові.
Третім вийшов на арену приборкувач із тиграми. Звірі старанно виконували команди приборкувача. Тигри сиділи на тумбах, гарчали та стрибали крізь обруч.
Після антракту виступало ще багато артистів. Тарасоаві та Ігорю дуже сподобалося в цирку.
Дай розгорнуті відповіді на запитання.
Запитання:
1) Куди ходили хлопці?
2) Де відбувалася циркова вистава?
3) Хто виступав першим? Другим? Третім?
4) Як поводилися тигри? Що вони робили?
Прослухай або прочитай текст ще раз та спробуй його переказати.
Завдання на 04 травня
1. Назви малюнки. Упиши пропущені літери.
п☐ик☐аси
п☐апо☐ець
чо☐ноб☐ивці
т☐акто☐
те☐момет☐
буте☐б☐од
ша☐ова☐и
т☐енаже☐
2. Зміни подані слова, уставляючи літеру Р за зразком. Запиши і прочитай слова, що утворилися.
1. Назви малюнки. Який склад пропущено? Упиши його і прочитай слова.
се☐☐жки
бе☐☐т
че☐☐паха
че☐☐вики
те☐☐зи
де☐☐во
мо☐☐
пе☐☐ць
бе☐☐г 2. Прочитай виразно або повтори за дорослим чистомовки.
Ор-ор-ор - моторист ремонтує мотор.
Тор-тор-тор - говорить диктор.
Атор-атор-атор - диктора знімає оператор.
Тор-тор-тор - скульптуру ліпить скульптор.
Тор-тор-тор - на сцені актор.
3. Спочатку прочитай скоромовку, а потім вивчи її напам'ять.
За горою біля броду
Обгороджений город.
на городі
,і.
4. З'єднай стрілочками слова, що римуються.
сорока ромашка
зірка ліхтар
комашка морока
янтар дірка
5. Зміни третю літеру на Р. Запиши і прочитай слова, що утворилися.
банан - ______ малина - ______
голод - ______ колона - _______
совок - ______ касета - _______
паста - ______ маска - ________
Завдання на 27 квітня
1. Прочитай або повтори віршик та виконай завдання.
Ось слова зі складом РА:
Ранець, райдуга, гора,
Ранок, радість, дітвора,
Ще ракета, рама, гра.
У нашу гру і ти пограй -
Слова за складом добирай!
Назви якомога найбільше слів зі складами РА, РО, РУ, РЕ, РИ.
2. Розстав букви Р та Л на свої місця. Прочитай і запиши слова.
пена_ по_ичка _авка па_кан
фа_ба мо_озиво _анок ву_кан
кі_ка ка_тина го_ка бе_еза
_инок мо_ока ко_ба п_акат
к_ин мо_око коб_а соки_а
3. Порахуй слова від одного до п'яти.
Зразок: одна куріпка, дві куріпки, три куріпки, чотири куріпки, п'ять куріпок.
рюкзак рік
рядно ріпа
пряник крісло
Словник:
Рюкзак - це спеціальна сумка для тривалого перенесення на спині важких багажів, продуктів, речей.
Рядно - вид простирала або покривала з цупкого лляного полотна або різнокольоровий килим (ковдра) з грубої вовни.
Пряник - солодке печиво з використанням борошна жита та домішками меду, патоки, цукрового сиропу, прянощів.
Ріпа - овочева коренеплідна рослина родини Капустяних.
4. Склади речення з парами слів.
Зразок: Куріпка, зернятка. - Куріпка збирала в полі зернятка.
Андрійко, дрімати
розрізати, стрічку
дріжджі, пиріжок
Куріпка - народна назва кількох видів птахів.
Завдання на 25 квітня
1. Прочитай чистомовки.
Ар-ар-ар - несу товар на базар. Ар-ар-ар - п'є Назар узвар.
Ар-ар-ар - у боксера сильний удар.
Ар-ар-ар - кухар варить нам узвар.
Ар-ар-ар- - у шахті шахтар.
2. Чітко і виразно прочитай кожен склад та назви малюнок до нього. Спробуй кожен рядок складів вимовляти з різною силою голосу та інтонацією (тихо-голосно, сутно - радісно, лагідно - грізно).
Ре-ре-ре -
Ре-ре-ре - (редиска)
Ре-ре-ре - (рейки)
Ре-ре-ре - (реп'ях)
Ре-ре-ре - (ребра)
Ре-ре-ре - (ребус)
3. Склади речення за допомогою запитання і з'єднай відповідні малюнки.
Хто про що мріє?
4. Поверни літеру Р у слова. Запиши речення у зошит.
Куха - поставив самова_.
Щу_ побіг у я_.
Іго_ поклав буква_ на па_ту.
Каси_ склав това_ у кошик.
Ми купили си_, цуко_ та кефі_.
Дикто_ п_ацює в ефі_і.
5. Вивчи скоромовку.
У тракториста і трактора різні характери.
Трактор бурчить - тракторист мовчить.
Трактор мовчить - тракторист бурчить.
Завдання на 22 квітня
1. Чітко та виразно прочитай склад та назви малюнок до нього.
Ер-ер-ер - ер-ер-ер - Ер-ер-ер - ер-ер-ер -
Ер-ер-ер - ер-ер-ер -
Ер-ер-ер - ер-ер-ер -
2. Прочитай чистомовки.
Ре-ре-ре - море, ре-ре-ре - сіре, ре-ре-ре -старе.
4. Прочитай речення. Що не так? Знайди відповідний малюнок.
Тато ремонтує малину.
Заплатили гроші в кашу.
У річці плавають гриби.
У зоопарку живе рис.
Завдання на 06 квітня
1. Прочитай склади спочатку в стовпчиках, а потім у рядках.
арба арпа арда арта арва арфа
орбо орпо ордо орто орво орфо
урбу урпу урду урту урву урфу
ірби ірпи ірди ірти ірви ірфи
арма арна арца арша арча арза
ормо орно орцо оршо орчо орзо
урму урну урцу уршу урчу урзу
ірми ірни ірци ірши ірчи ірзи
2. Прочитай слова. Добери до слів кожного рядка узагальнювальне слово.
Зразок: Резеда, ревінь, рута - це рослини.
Рижик, підберезник, сироїжка, мухомор.
Барабан, труба, гітара, арфа.
Перець, редиска, помідор, картопля.
Горобець, сорока, ворона, жайворонок.
Сорочка, шаровари, шкарпетки, картуз.
Миргород, Харків, Ужгород, Чернівці.
3. Спиши слова, додаючи в кінці букву Р. Що означає кожне слово?
аптека - _____ буква - ______
кома - ______ бібліотека - _____
кобза - ______ лялька - ______
ворота - _____ перука - ______
Словник:
Кобза - старовинний український народний грушоподібної форми струнний музичний інструмент.
Перука - виріб із синтетичного або натурального волосся, який надівається на голову як капелюх, удаючи ту зачіску, під який він зроблений.
4. Скажи лагідно.
пружина - ______
дірка - ______
хмара - ______
барабан - ______
сорочка - ______
подарунок - ______
скрипка - ______
картопля - ______.
Запиши пари слів у зошит.
Завдання на 04 квітня (2 заняття)
1. Прочитай чистомовки. Правильно вимовляй звук [р].
Рашка, рашка, рашка - цвіте ромашка.
Рик, рик, рик - на роботу йде робітник.
Рапка, рапка, рапка - рожева шапка.
Рут, рут, рут - бачу парашут.
Рась, рась, рась - у мене є карась.
Ран, ран, ран - у Роми барабан.
Рафа, рафа, рафа - воду п'є жирафа.
Корд, корд, корд - новий рекорд.
2. Назви числа.
3, 33, 333, 3333, 33333
3. Зміни першу літеру на Р. Запиши і прочитай слова, що утворилися.
лис - _______ зебра - ______
лот - _______ хобот - ______
лев - _______ кулон - ______
дух - _______ котик - ______
лак - _______ луки - ______
ноги - ______ лама - ______
4. З'єднай малюнки у пари. Поясни свій вибір.
5. Прочитай вірш. Вивчи його напам'ять.
В чебуречній греки їли чебуреки.
Два великі греки - по три чебуреки.
Три маленькі греки - по два чебуреки.
Скільки було греків і скільки чебуреків?
Завдання на 30 березня
1. Вивчи чистомовку.
Ро-ро-ро: качур загубив перо.
Ри-ри-ри: дам йому на вибір три.
Ре-ре-ре: будь-яке нехай бере.
Ра-ра-ра: птах сумлінно обира.
2. Утвори зі складів слова. Запиши у зошит.
діо, ра - _____ рок, огі - ______
ри, на, пе - ____ ар, ту, тро - _____
ка, рей - _____ низ, кар - _____
ця, чор, ни - ____ про, тор, жек - _____
3. Прочитай текст вголос.
Ознайомся з словами:
Фіранки - це те саме що й занавіска (шматок тканини, тюлю, яким завішують вікно, двері).
Решето - це те саме що й сито (предмет для просіювання сипких речовин).
Корисна гра
Одного разу сестри Кіра та Регіна лишилися самі вдома. За вікном гримів грім та вирувала гроза. Дівчатка трохи погралися іграшками, а потім занудьгували.
Раптом Регіна запропонувала зіграти в корисну гру:
- Давай по черзі називатимемо по три предмети, які є в кімнаті. Але тільки ті, у назвах яких є літера Р!
Кіра радісно погодилася.
- Крісло, картина, журнал!
-Телевізор, карниз, фіранки!
- Сервант, комп'ютер, люстра!
Потім сестри продовжили гру в кухні.
- Каструля, чашка, рушник!
- Сковорідка, кришка, кран!
- Цукорниця, решето, графин!
Дівчаткам було дуже весело.
Запитання
1) Як звали сестричок?
2) Яку гру вигадала Регіна?
3) Які предмети назвали дівчатка?
Завдання на 28 березня
1. Прочитай чистомовки.
2. Склади слова з виділених частин поданих слів. Запиши їх.
Зразок:Робота + дичина = родич
Рокіт + мангуст =
Рубанок + кава =
Ризик + малина =
Ремінь + бусол =
Радість + напад =
Словник:
Рокіт - звуки, що зливаються в монотонне звучання. Наприклад: шум моря, річки, хвиль, шум мотора.
2. Підбери до слів-ознак відповідні слова - назви предметів (письмово).
Жовтий, кислий, овальний кавун
Білий, холодний, пухнастий лимон
Чиста, прозора, джерельна троянда
Червоний, соковитий, солодкий сніг
Запашна, рожева, гарна вода
Струнка, висока, білокора черешня
Полохливий, довговухий, куцохвостий їжачок
Сірий, хижий, страшний заєць
Маленький, сірий, колючий вовк
Солодка, червона, маленька береза
3. Відтвори закінчення (письмово).
Молод... чоловік; білокор... берізки;
розумн... дитина; біл... волосся
сувор... батько; легк... пух;
верхн... губа; пташин... голоси;
золот... пшениця; тонк... зошит.
4. Зміни закінчення дієслова залежно від займенника (усно).
Зразок: йти - Я йду. Ти йдеш. Він йде. Вона йде. Воно йде. Ми йдемо. Ви йдете. Вони йдуть.
працювати піднятись ділити
ходити віднімати жити
5.Прочитай слова, переставляючи склади (усно).
палам зегата дазача
батру мочедан чезайня
калож газадка ленкадар
кондра ребеза ликана
Завдання на 12 лютого
1. Повтори артикуляційні вправи.
2. Встав пропущені букви И або У.
1. В небі жайворонки в’ються,
зал..ваються - сміються,
грають, дзвонять ціл..й день,
і щебеч..ть, і співають,
і з весною всіх вітають
дзвоном радісн..х пісень.
О. Олесь
2. Кує зоз..ленька й к..є,
по всьому т..жить гаю:
- Ой горе - горенько моє,-
дітей не розш..каю.
М. Познанська
3. Л..нуть в небу ж..равлі
і курл..чуть до землі.
О. Олесь
3. Прочитай текст, Як ти гадаєш, де діти побачили акваріум?
Велике бажання
Кирило і Соломійка розглядали новий акваріум.
- Які маленькі рибки! - здивувався хлопчик. - А це їх домівка?
- Так, вони живуть в акваріумі.
- Які чудернацькі акваріумні рибки! - дивувався Кирилко. - Різнокольорові, як папуги. Смугасті, як зебри. вусаті, як річкові соми.
- А ця рибка - золота, - показала Соломійка на рибку з пишним хвостиком. - Вона виконує бажання.
- То нехай мені допоможе вивчити нові слова!
- Так і буде, - усміхнулася Соломійка. - Добрий початок є! Це слово - акваріум.
Дай відповіді на запитання.
Що розглядали Кирило із Соломійкою?
Що здивувало хлопчика?
Як називають домівку для рибок?
Які риби жили в акваріумі?
Як називають рибку, що виконує бажання?
Яке бажання було у Кирилка?
Що відповіла хлопчикові дівчинка?
Завдання на 08 лютого
1. Повтори артикуляційні вправи.
2. Встав пропущені букви и або у. Запиши слова у зошит.
м..ло крин..ця г..би лис..ця
кр..ла м..рашка кл..мба мал..на
гр..б кастр..ля гарб..з подар..нок
в..лиця дит..на ж..рнал бр..нька
б..динок кр..глий г..ска кал..на
3. Виправ помилку.
Прилетіли дві сунички -
схожі, ніби дві сестрички.
4. Зміни слова в дужках.
На художній (виставка) ми побачили багато нових картин. На березі (річка) росте густий верболіз. Діти зупинились відпочити під старим (дуб). Кожного вечора над (площа) пролітав пасажирський літак. На (берег) моря розташувався табір відпочинку. На меблевій (фабрика)виробляють добротні меблі.
5. Перебудуй речення і запиши їх у зошит.
Павутина плете павука.
Граблі згрібали дітьми сіно і прибирали під навіс.
Чоботи поставили Петрика під стіл.
Завдання на 21 січня
1. Повтори артикуляційні вправи.
2. Встав пропущені букви о або у.
р**к - р**х д**ш - д**щ
л**м - л**к б**к - б**рщ
с**м - с**м шт**рм - шт**рм
3. Склади схеми назв музичних інструментів за зразком.
скрипка бубон
и │ а
бандура кобза
гуслі сопілка
сурма
3. Зміни і запиши речення за зразком.
Зразок: Соловей щебече. Солов’ї щебечуть.
Бубон бубонить. Бубни бубонять.
Скрипка плаче. _______________ .
Бас гуде. _______________.
Кобза бринить. _______________.
Сурма сурмить. _______________.
4. Поясни значення виразів.
Скрипка плаче. _______________ .
Дитина плаче. _______________.
Плаче захмарене небо. _____________.
5. Прочитай складні слова і визнач, з яких слів вони утворилися.
снігопад мишоловка лісоруб
книголюб електровоз сінокіс
пароплав листопад пилосос
6. Зміни слова за зразком.
Зразок.Плакати - я плачу; ти плачеш; він плаче; вона плаче; ми плачемо; ви плачете; вони плачуть.
Котити - ...; ...
Вертіти - ...; ...
Платити - ...; ...
Летіти - ...; ...
Завдання на 18 січня
1. Повтори артикуляційні вправи з попередніх занять.
2. Встав пропущені букви а або е, прочитай слова і запиши їх у зошит.
5. Поясни значення слова МІСЯЦЬ у кожному реченні.
Місяць на небі, зіроньки сяють ...
Вже минув цілий місяць відтоді, як був день Святого Миколая.
6. Зміни слова в дужках.
У (густий ліс) росла (висока сосна). У дуплі (сосна) зробила собі (гніздо) білка. Білочка запасала на (зима) їжу. У (ліс) холод, сніг, мороз, а в дуплі тепло, сухо. Всю (зима) білка гризла горішки, шишки і була сита.
Завдання на 14 січня
1. Повтори артикуляційні вправи з попередніх занять.
Немає коментарів:
Дописати коментар