Завдання на 30 січня
клу - кло - кле
кла - клу - кли
пло - пла - пле
2. Прочитай виразно.
Клу-клу-клу - клубок
шла-шла-шла - шланг
пла-пла-пла - плащ
пло-пло-пло - плов
пла-пла-пла - плач
зли-зли-зли - злива
фло-фло-фло - флот
3. Скажи ласкаво.
Зразок: яблуко- яблучко; біле плаття - біле платтячко.
плафон - _____ білий халат - ______
каблук - _____ біле молоко - ______
полуниця - ____ білий глек - _______
блокнот - ____ білий килим - ______
колос - ______ білий клубок - _____
4. Поверни літеру Л у слова.
Ми пи_и со_одкий гарячий шоко_ад. Х_опчик п_ив у _астах. Ми спек_и м_инці зі с_ивами. Поб_изу с_она стоїть с_оненя. _ев був з_ий. Г_ек упав на під_огу. _едачий О_ег _едве п_игав. В О_ени на об_иччі _астовиння. На к_умбі ростуть го_убі ф_окси.
5. Назви малюнки. Об’єднай їх у групи. Поясни свій вибір.
Завдання на 23 січня
_______ ______
7. Вивчи вірш.
Завдання на 21 листопада
2. Прочитай або повтори слова.
слабкий зло фланг влада
словник злий флейта власний
слухач злива флот влучний
3. Підпиши імена дітей.
С__ава Г__аша К__ава
Пав__ик В__ада К__ара
4. Поверни літеру Л у слова.
То__ик __агодить ве__осипед. На гі__ці го__осно щебетав со__овей. Поб__изу рос__а ка__ина. __истоноша приніс __иста х__опцеві. Дівчина купи__а кукурудзяні п__астівці. Я записа__а в б__окноті, ко__и нам іти до шко__и. Астроном у те__ескоп побачив сузір’я Лева. Х__опець нахи__ив гі__очку й зірвав __иповий __исток.
5. Скажи ласкаво.
Зразок: яблучко - яблучко; біле плаття - біленьке платтячко.
плафон - _______ білий халат - ________
каблук - ________ біле молоко - ________
полуниця - ______ білий глек - ________
блокнот - _______ білий килим - ______
колос - _________ білий клубок - _______
6. Полічи слова від одного до десяти і назад.
лелека телефон
пілот слон
7. Назви і підпиши малюнки.
_____________ ______________ ____________
___________ ___________ ___________
Завдання на 31 жовтня
Зразок: віл - воли
Завдання на 23 травня
Ал-ал-ал - кавалер їде на ...
Ол-ол-ол - Роман забив у ворота ...
Іл-іл-іл - ставлять посуд на ...
Ил-ил-ил - витирай швиденько ...
Ул-ул-ул - в зоопарку живе ...
Ал-ал-ал - є під хатою ...
Слова: бал, гол, стіл, пил, мул, підвал.
2. Склади речення з поданими словами.
Зразок. Олена, халат. - Олена вдягла халат.
Левко, шоколад.
Олег, молоко.
Павло, баскетбол.
Вулик, бджола.
Лариса, метелик.
3. Прочитай слова, знайди серед них зайве. Поясни свій вибір.
Зразок. Сокіл, ластівка, калина, лелека. (Зайва калина, тому що це ягода, а решта - птахи.)
Молоток, пилка лопата, мило.
Дятел, мул, козел, лисиця.
Галка, сокіл, полуниця, кулик.
Галушки, шоколад, латаття, локшина.
Лев, гладіолус, волошка, лопух.
Столик, полиця, флейта, колиска.
Акула, лосось, тюлень, лин.
Плащ, халат, плов, плаття.
4 .Зміни слова за зразком: каштан - каштани.
Чохол - _____, консул - _____,
фінал - _____, посол - _____,
5. Склади прислів’я і вивчи напам’ять.
Учень, йде, лінивий, до, плачучи, школи.
6. Утвори назви тварин
ДЯТ
ОР
ОС ЕЛ
КОЗ
7. Прочитай та вивчи вірш напам’ять.
Липа
Легко, легко, аж несміло,
Листям липа шелестіла.
Два лелеки пролітали
І на липі спочивали.
Як лелеки пролетіли,
Липа вслід їм шелестіла.
(Г. Чубач)
Завдання на 16 травня
клу - кло - кле гло - гла - гли
кла - клу - кли глу - гле - гло
пла - пли - пле бло - блу - бле
пло - пла - пле бли - бло - бле
хли - хло - хла хлу - хле - хли
2. Прочитай виразно.
Клу-клу-клу - клубок гло-гло-гло - глобус
шла-шла-шла - шланг хло-хло-хло - хлопчик
пла-пла-пла - плащ сли-сли-сли - слива
пло-пло-пло - плов клу-клу-клу - клуб
пла-пла-пла - плач кла-кла-кла - клас
зли-зли-зли - злива кла-кла-кла - клад
фло-фло-фло - флот сло-сло-сло - слова
3. Скажи ласкаво.
Зразок: яблуко- яблучко; біле плаття - біле платтячко.
плафон - ______ білий халат - ______
каблук - ______ біле молоко - ______
полуниця - ____ білий глек - _______
блокнот - _____ білий килим - _____
колос - _______ білий клубок - _____
4. Поверни літеру Л у слова.
Ми пи_и со_одкий гарячий шоко_ад. Х_опчик п_ив у _астах. Ми спек_и м_инці зі с_ивами. Поб_изу с_она стоїть с_оненя. _ев був з_ий. Г_ек упав на під_огу. _едачий О_ег _едве п_игав. В О_ени на об_иччі _астовиння. На к_умбі ростуть го_убі ф_окси.
5. Назви малюнки. Об’єднай їх у групи. Поясни свій вибір.
Завдання на 09 травня
Завдання на 02 травня
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.
2.Прочитай склади спочатку в стовпчиках, а потім у рядках.
3. Прочитай або повтори слова.
слабкий зло фланг влада
словник злий флейта власний
слухач злива флот влучний
4. Підпиши імена дітей.
С__ава Г__аша К__ава
Пав__ик В__ада К__ара
5. Поверни літеру Л у слова.
То__ик __агодить ве__осипед. На гі__ці го__осно щебетав со__овей. Поб__изу рос__а ка__ина. __истоноша приніс __иста х__опцеві. Дівчина купи__а кукурудзяні п__астівці. Я записа__а в б__окноті, ко__и нам іти до шко__и. Астроном у те__ескоп побачив сузір’я Лева. Х__опець нахи__ив гі__очку й зірвав __иповий __исток.
6. Скажи ласкаво.
Зразок: яблучко - яблучко; біле плаття - біленьке платтячко.
плафон - _______ білий халат - ________
каблук - ________ біле молоко - ________
полуниця - ______ білий глек - ________
блокнот - _______ білий килим - ______
колос - _________ білий клубок - _______
7. Полічи слова від одного до десяти і назад.
лелека телефон
пілот слон
8. Назви і підпиши малюнки.
_____________ ______________ ____________
___________ ___________ ___________
9. Вивчити забавлянку.
У любистку купали,
Живу воду поливали,
Щоб здоров’я тіло мало,
Лиха-горенька не знало.
Завдання на 25 квітня
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.
Зразок: віл - воли
осел - .... орел - ....
сокіл - .... стіл - ....
8. Вивчи скоромовку.
Ходить перепел між полукіпками
Зі своїми перепеленятами.
Завдання на 18 квітня
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.
2. Прочитай чистомовки. Добери слова-рими зі звуком [л].
Ол-ол-ол - Роман забив у ворота ...
Іл-іл-іл - ставлять посуд на ...
Ил-ил-ил - витирай швиденько ...
Ул-ул-ул - в зоопарку живе ...
Ал-ал-ал - є під хатою ...
Слова: бал, гол, стіл, пил, мул, підвал.
3. Склади речення з поданими словами.
Зразок. Олена, халат. - Олена вдягла халат.
Левко, шоколад. Микола, вокзал.
Олег, молоко. Луг, лопух.
Павло, баскетбол. Лука, пілот.
Вулик, бджола. Мисливець, леопард.
Лариса, метелик. Леся, волошки.
4. Прочитай слова, знайди серед них зайве. Поясни свій вибір.
Зразок. Сокіл, ластівка, калина, лелека. (Зайва калина, тому що це ягода, а решта - птахи.)
Молоток, пилка лопата, мило.
Дятел, мул, козел, лисиця.
Галка, сокіл, полуниця, кулик.
Галушки, шоколад, латаття, локшина.
Лев, гладіолус, волошка, лопух.
Столик, полиця, флейта, колиска.
Акула, лосось, тюлень, лин.
Плащ, халат, плов, плаття.
5 .Зміни слова за зразком: каштан - каштани.
Чохол - _____, консул - ______,
фінал - _____, посол - ______,
6. Утвори назви тварин
ДЯТ
ОР
ОС ЕЛ
КОЗ
7. Прочитай та вивчи вірш напам’ять.
Липа
Легко, легко, аж несміло,
Листям липа шелестіла.
Два лелеки пролітали
І на липі спочивали.
Як лелеки пролетіли,
Липа вслід їм шелестіла.
(Г. Чубач)
Завдання на 11 квітня
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом з минулого заняття.
2. Прочитай або повтори за дорослим чистомовки.
У левиці мале ⬜⬜веня. В оленя мале о⬜⬜ня. У кобили мале ⬜⬜ша. У лося мале ⬜⬜сеня. У ластівки мале ⬜⬜стів’я. У лисички мале ⬜⬜сеня
Завдання на 04 квітня
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.
3. Переглянь презентацію "Загадки про улюблені казки".
4.Перекажи одну із згаданих казок батькам.
Завдання на 28 березня
( Перше завдання із попереднього заняття).
Завдання на 21 березня
1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.
2. Прочитай або повтори ланцюжки складів.
Довідка: футбол, укол, дятел, чохол ,журнал, стіл
Завдання на 14 березня
1. Виконай вправу Веселий равлик. Назви всі зображені предмети, починаючи від літери Л. Чітко та правильно промовляй звук [л] у словах. (Працюємо з першою картинкою на літеру Л).
2. Переглянь відеоурок. Виконай завдання, запропоновані логопедом.
Завдання на 09 лютого
Тема: Поширення простого речення. Закріплення поняття "речення".
1. Закінчи речення, підбираючи і називаючи якомога більше слів-дій.
Купуючи в магазині посуд, покупець (що робить?) ..... вибирає, розглядає, ...
Коли людина доглядає за посудом, то (що робить?) ... .
2. Завдання "Допоможи мамі".
- Мама попросила допомогти їй розкласти сіль, цукор, сухарики, цукерки, хліб, масло у відповідний посуд.
- Назви посуд, в якому ці продукти повинні зберігатися і подаватися до столу ( сільниця, хлібниця, ...)
Посуд виготовляють із глини, фарфору, пластмаси, сталі, металу, срібла, скла, дерева.
У тебе на кухні велика кількість різноманітного посуду, виготовленого з різних матеріалів.3. Закінчи речення.
Якщо виделка із пластмаси, вона пластмасова.
Якщо ніж із сталі, він ... .
Якщо ложка із металу, вона ... .
Якщо чашка із фарфору, вона ... .
Якщо глечик із глини, він ... .
Якщо блюдце із скла, воно ... .
4. Склади описову розповідь чайника-заварника за поданим наочним планом-схемою.
Завдання на 21 січня
Тема: Звук і буква Оо. Поширення простого речення означенням. Лексична тема "Посуд".
1. Послухай вірші.Дивовижна буква ця -
Ні початку, ні кінця.
Оленя одне блукало.
Оленя когось шукало.
Оля Олю запитала:
- Ну кого ж воно шукало?
Оля Олі каже прямо:
- Оленя шукало маму.
Ганна Чубач
Порахуй всі літери О в другому вірші.
2. Знайди всі букви О, які заховалися
Завдання на 19 січня
Тема: Звук і буква Оо. Узгодження дієслів з іменниками в роді і числі. Лексична тема "Домашні тварини".
1. Вправа "Кипить вода".
Ось закипіла у чайнику вода. Давай відтворимо, як кипить, бурлить вода. Візьми трубочку і стаканчик з водою. Зроби глибокий вдих та дуй в соломинку з водою.
2. Розглянь малюнки і дай відповідь на запитання.
- Чия голова? (заяча) - Чия голова? (свиняча)
- Чия лапка? - Чиє рильце?
- Чиї вушка? - Чий хвостик?
2. Підбір слова-ознаки до тварин.
- Роздивись тварини та опиши кожну з допомогою символів.
3. Дай відповідь на запитання реченням використавши слово-ознаку.
Завдання на 14 січня
Тема: Звук і буква Оо. Узгодження дієслів з іменниками в роді і числі. Лексична тема "Домашні тварини".
1. Вправи на розвиток артикуляційної моторики.
Виконай вправи разом з язичком.
У будиночку порядок
Жив у будиночку Язичок. А будиночок цей - рот. Вирішив язик навести лад у своєму помешканні, бо дуже він любив чистоту і порядок. Довелося йому добре попрацювати.
- Спочатку він побілив стелю (широким кінчиком язика рухай по піднебінню вперед-назад.)
- Пофарбував стіни (кінчиком язика погладь праву щоку, потім ліву.)
- Почистив верхні, а потім нижні зуби (зроби і ти так.)
- Старанно протер верхню губу (кінчик язика підніми до середини верхньої губи, рухай язиком уперед-назад), потім протер нижню губу (кінчик язика опусти до середини нижньої губи, рухай язиком уперед-назад).
- Прочистив куточки рота (кінчиком язика доторкнись до правого, потім лівого куточка рота.)
- Задоволений язичок зручно влаштувався і заспівав свою улюблену пісеньку: "О-о-о, о-о-о, о-о-о!"
- Кого ми бачимо біля хатинки дідуся і бабусі? (Котика, козу, порося, лоша, корову, кролика.)
- Де стоїть звук [о] у назвах цих тварин?(Посередині)
- Розмісти зображення тварин за їх реальними розмірами у житті від найнижчого до найвищого.
3. Давай пограємо у гру "Хто як голос подає?"
Допоможи закінчити речення.
Корова мукає, а корови ... (мукають).
Лоша ірже, а лошата ... (іржуть).
Коза мекає, а кози ... (мекають).
Порося хрюкає, а поросята ... (хрюкають).
Завдання на 12 січня
Тема: Просте речення з трьох слів (підмет + присудок + прямий додаток). Звук та буква Уу.
1. Послухай казку про букву У.
Якось буква "У" вирішила помандрувати і піднялась угору на повітряній кулі. А вгорі на небі жив маленький вітерець. Він зрадів літері "У", бо в нього було зовсім мало друзів. Закружляв вітер букву "У", покатав її на хмарці. А літера "У" навчила вітерця співати свою улюблену пісню. Відтоді вони завжди співають разом. Ось так: "У-у-у-у-у-у!"
Давай і ти разом заспіваєш з вітерцем і хмаркою.
2. Визнач місце звука [у] у слові (на початку, в середині, в кінці).
Україна, вуса, цибуля, какаду, урок, буряк, субота, гарбуз, капуста, усмішка, прийду, знайду, ураган, умився, рука, удав.
3. Розглянь ще раз малюнки. Пригадай назви професій. Доповни речення за зразком.
Зразок: Лікар оглядає (кого?) хворого.
Художник малює (що?) ... .
Вчитель навчає (кого?) ... .
Балерина танцює (що?) ... .
Будівельник будує (що?) ... .
Прибиральниця миє (що?) ... .
Кухар готує (що?) ... .
Перукар стриже (кого?) ... .
4. Розвиток зв’язного мовлення.
Склади речення за сюжетними картинками.
Клоун веселить людей. .....
Завдання на 29 грудня
Тема: Просте речення з двох слів (підмет, присудок). Звук та буква Уу.
1.Розглянь малюнки. Пригадай назви професій (що роблять ці люди?)
Склади речення за малюнками, наприклад: Лікар лікує.
2. Послухай вірш. Який звук найчастіше в ньому повторюється?
У долині жив удав,
Удавав, що він все знав,
Удавав, що все умів,
У траві хвостом вертів,
У ріку лише дивився,
Удавав, що вже умився. (звук у)
3.Переглянь відео про букву "У"
4. Розглянь малюнки. На що схожа буква У?
Немає коментарів:
Дописати коментар