3-Г, Подунай Софія

Завдання на 30 січня

1. Прочитай або повтори ланцюжки складів.
клу - кло - кле        
кла - клу - кли  
гло - гла - гли    
глу - гле - гло
пла - пли - пле        
пло - пла - пле  
бло - блу - бле      
бли - бло - бле
хли - хло - хла        
хлу - хле - хли
2. Прочитай виразно.
Клу-клу-клу - клубок       
гло-гло-гло - глобус
шла-шла-шла - шланг      
хло-хло-хло - хлопчик
пла-пла-пла - плащ          
сли-сли-сли - слива
пло-пло-пло - плов         
клу-клу-клу - клуб
пла-пла-пла - плач           
кла-кла-кла - клас
зли-зли-зли - злива          
кла-кла-кла - клад
фло-фло-фло - флот         
сло-сло-сло - слова
3. Скажи ласкаво.
Зразок: яблуко- яблучко; біле плаття - біле платтячко.
плафон - _____      білий халат - ______
каблук - _____       біле молоко - ______
полуниця - ____    білий глек - _______
блокнот - ____      білий килим - ______
колос - ______      білий клубок - _____
4. Поверни літеру Л у слова.
Ми  пи_и  со_одкий  гарячий  шоко_ад.  Х_опчик  п_ив  у  _астах.  Ми  спек_и  м_инці  зі  с_ивами.  Поб_изу  с_она стоїть  с_оненя.  _ев  був  з_ий.  Г_ек  упав  на  під_огу.  _едачий  О_ег  _едве  п_игав.  В  О_ени  на  об_иччі  _астовиння.  На  к_умбі  ростуть  го_убі  ф_окси.
5. Назви малюнки. Об’єднай їх у групи. Поясни свій вибір.













6. Вивчи скоромовку.


Завдання на 23 січня

1. Прочитай або повтори ланцюжки складів.
сла - сло - слу          зли - зло - зла           
сле - сли - сла          зле - злу - зла            
вла - вли - влу         шла - шло - шли        
вло - вла - вли         шле - шлу - шла        
фло - флу - фли       тло - тлу - тла
фла - фле - фло       тле -  тли - тло 
2. Чітко і виразно прочитай чистомовки.
сло - сло - сло - масло                 
сло - сло - сло - гасло
сло - сло - сло - тепло
дло - дло - дло - повидло
сле - сле - сле - кисле
бло - бло - бло - табло
3. Встав пропущену літеру Л. Прочитай утворені слова й речення.
теп__овоз          ву__ик          с__ухай            
ф__амінго         кис__ий        з__агода           
ф__окси            з__егка          з__ет                
з__амати           ми__ити        по__ум’я

К__ава  купи__а  зе__ених   яб__ук.  Кішка  схопи__а  мишу  __апами.  Васи__ина  пок__а__а   цибу__ину  на  сті__.  Матуся  с__уха__а  со__ов’їний  спів. Во__одя  ко__ов  ко__оду  сокирою.
4. Зміни речення.
Я слухаю солов’я.   Ти...  Він... Вона... Ми... Ви... Вони...
Я поклав масло в холодильник.
Я вловив галку.
Я плету теплу рукавицю.
5. Утвори зі складів слова, прочитай їх та запиши.
Зразок: тів, лас, ка - ластівка
пай, луш, ка - _____     сос, ло, пи - ______
лом, со, ка - ______    пла, вець, по - _____
жан, ба, кла - ______   близ, ки, ню - _____
фла, го, мін - ______    пав, хло, ка - ______
леч, мас, ко - ______    со, ка, піл - _______
6. Назви і підпиши малюнки.
______                                         _____

 
       ________                                  _______                            _______                                        


 _______                                         ______
7. Вивчи вірш.
Мітли
 Всюди мітли підмітали,
 Дуже-дуже поспішали.
 А коли все підмели,
 То в куток собі пішли.
                       О. Ушкалова         



Завдання на 21 листопада

1. Прочитай склади спочатку в стовпчиках, а потім у рядках.
сла     зла     фла       
сле     зле     фле      
сли     зли    фли      
сло     зло    фло     
слу     злу    флу    
вла     шла     тла 
вле     шле     тле
вли    шли     тли
вло    шло     тло

влу    шлу     тлу

2. Прочитай або повтори слова.
слабкий      зло          фланг        влада
словник      злий       флейта       власний
слухач        злива      флот          влучний
3. Підпиши імена дітей.
                                     
 С__ава                          Г__аша              К__ава


 Пав__ик                  В__ада                   К__ара

4. Поверни літеру Л у слова.
То__ик   __агодить  ве__осипед.  На  гі__ці  го__осно  щебетав  со__овей.  Поб__изу  рос__а  ка__ина.  __истоноша  приніс  __иста  х__опцеві.  Дівчина  купи__а  кукурудзяні  п__астівці.  Я  записа__а  в  б__окноті,  ко__и  нам  іти  до  шко__и.  Астроном   у те__ескоп  побачив  сузір’я  Лева.  Х__опець  нахи__ив  гі__очку  й  зірвав   __иповий   __исток.
5. Скажи ласкаво.
Зразок: яблучко - яблучко; біле плаття - біленьке платтячко.
плафон - _______  білий халат - ________
каблук - ________ біле молоко - ________
полуниця - ______  білий глек - ________
блокнот - _______  білий килим - ______
колос - _________  білий клубок - _______
6. Полічи слова від одного до десяти і назад.
лелека                      телефон
пілот                         слон
7. Назви і підпиши малюнки.


     
_____________             ______________                ____________            



_______________________                                    ___________________




___________                    ___________                  ___________  


Завдання на 31 жовтня


1. Прочитай склади спочатку в стовпчиках, а ротім в рядках.
пла                   бла                   хла                 кла  
пле                   бле                   хле                 кле
пли                  бли                   хли                 кли
пло                  бло                   хло                 кло
плу                  блу                   хлу                 клу
2. Виразно прочитай.
Плавали                блимали                   зламали
Плакали                гладили                    хлопали
Служили               слухали                    славили
3.Поверни літеру Л у слова.
Ко_есо    впа_о.   _исток із  к_ена.    Батько ді_ив  _асощі.
Пав_о  їсть шоко_ад.  Таня прасува_а  п_аттячко.  Х_опчик мив під_огу.  То_ик  _агодить  ве_осипед. На  гі_ці  го_осно щебетав  со_овей.
4. Полічи слова від 1 до 10 і назад.
слово                        латка
клубок                      слухач
млин                         плита
5. Назви малюнки. З’єднай слова з ними за змістом.
     
    Маленька
      Зелена
      Великий
       Зелена
         Біла 
     Солодкий              Солоний
   
    
6. Зміни слова за зразком. Запиши і прочитай.
Зразок: віл - воли
 Овал - ....               дятел - ....
 осел - ....                орел - ....
 сокіл - ....               стіл - ....
7. Вивчи скоромовку.
Ходить перепел між полукіпками         
Зі своїми перепеленятами.




Завдання на 23 травня

1. Прочитай чистомовки. Добери слова-рими зі звуком [л].
Ал-ал-ал - кавалер їде на ...                             
Ол-ол-ол - Роман забив у ворота ...
Іл-іл-іл - ставлять посуд на ...
Ил-ил-ил - витирай швиденько ...
Ул-ул-ул - в зоопарку живе ...
Ал-ал-ал - є під хатою ...
Слова: бал, гол, стіл, пил, мул, підвал.
2. Склади речення  з поданими словами.
Зразок. Олена, халат. -  Олена вдягла халат.
Левко, шоколад.                                
Микола, вокзал.
Олег, молоко.                                     
Луг, лопух.
Павло, баскетбол.                              
Лука, пілот.
Вулик, бджола.                                  
Мисливець, леопард.
Лариса, метелик.                               
Леся, волошки.
3. Прочитай слова, знайди серед них зайве. Поясни свій вибір.
Зразок. Сокіл, ластівка, калина, лелека. (Зайва калина, тому що це ягода, а решта - птахи.)
Молоток, пилка лопата, мило.
Дятел, мул, козел, лисиця.
Галка, сокіл, полуниця, кулик.
Галушки, шоколад, латаття, локшина.
Лев, гладіолус, волошка, лопух.
Столик, полиця, флейта, колиска.
Акула, лосось, тюлень, лин.
Плащ, халат, плов, плаття.
4 .Зміни слова за зразком: каштан - каштани.
Чохол - _____,   консул - _____,   
ухил - _____,     укол - _____,   
факел - _____,    футбол - _____,
фінал - _____,     посол - _____,    
новосел - _____.
5. Склади прислів’я і вивчи напам’ять.   
Учень, йде, лінивий, до, плачучи, школи.
6. Утвори назви тварин
             ДЯТ
         ОР
         ОС           ЕЛ
             КОЗ
7. Прочитай та вивчи вірш напам’ять.
                                                  Липа
 Легко, легко, аж несміло,         
 Листям липа шелестіла.
Два лелеки пролітали
І на липі спочивали.
Як лелеки пролетіли,
Липа вслід їм шелестіла.
                                     (Г. Чубач)




Завдання на 16 травня

1. Прочитай або повтори ланцюжки складів.
клу - кло - кле         гло - гла - гли
кла - клу - кли         глу - гле - гло
пла - пли - пле        бло - блу - бле
пло - пла - пле        бли - бло - бле
хли - хло - хла        хлу - хле - хли
2. Прочитай виразно.
Клу-клу-клу - клубок     гло-гло-гло - глобус
шла-шла-шла - шланг    хло-хло-хло - хлопчик
пла-пла-пла - плащ        сли-сли-сли - слива
пло-пло-пло - плов        клу-клу-клу - клуб
пла-пла-пла - плач         кла-кла-кла - клас
зли-зли-зли - злива        кла-кла-кла - клад
фло-фло-фло - флот       сло-сло-сло - слова
3. Скажи ласкаво.
Зразок: яблуко- яблучко; біле плаття - біле платтячко.
плафон - ______         білий халат - ______
каблук - ______          біле молоко - ______
полуниця - ____         білий глек - _______
блокнот - _____          білий килим - _____
колос - _______          білий клубок - _____
4. Поверни літеру Л у слова.
Ми  пи_и  со_одкий  гарячий  шоко_ад.  Х_опчик  п_ив  у  _астах.  Ми  спек_и  м_инці  зі  с_ивами.  Поб_изу  с_она стоїть  с_оненя.  _ев  був  з_ий.  Г_ек  упав  на  під_огу.  _едачий  О_ег  _едве  п_игав.  В  О_ени  на  об_иччі  _астовиння.  На  к_умбі  ростуть  го_убі  ф_окси.
5. Назви малюнки. Об’єднай їх у групи. Поясни свій вибір.





















6. Вивчи скоромовку.
\


Завдання на 09 травня

1. Прочитай або повтори ланцюжки складів.
сла - сло - слу         зли - зло - зла           
сле - сли - сла         зле - злу - зла            
вла - вли - влу        шла - шло - шли        
вло - вла - вли        шле - шлу - шла        
фло - флу - фли        тло - тлу - тла
фла - фле - фло      тле -  тли - тло
2. Чітко і виразно прочитай чистомовки.
сло - сло - сло - масло                 
сло - сло - сло - гасло
сло - сло - сло - тепло
дло - дло - дло - повидло
сле - сле - сле - кисле
бло - бло - бло - табло

3. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.
4. Встав пропущену літеру Л. Прочитай утворені слова й речення.
теп__овоз          ву__ик          
ф__амінго         кис__ий        
ф__окси            з__егка          
с__ухай            з__амати
з__агода           ми__ити
з__ет                по__ум’я
К__ава  купи__а  зе__ених   яб__ук.  Кішка  схопи__а  мишу  __апами.  Васи__ина  пок__а__а   цибу__ину  на  сті__.  Матуся  с__уха__а  со__ов’їний  спів. Во__одя  ко__ов  ко__оду  сокирою.
5. Зміни речення.
Я слухаю солов’я.   Ти...  Він... Вона... Ми... Ви... Вони...
Я поклав масло в холодильник.
Я вловив галку.
Я плету теплу рукавицю.
6. Утвори зі складів слова, прочитай їх та запиши.
Зразок: тів, лас, ка - ластівка
пай, луш, ка - __________          
лом, со, ка - ____________        
жан, ба, кла - ___________        
фла, го, мін - ___________         
леч, мас, ко - ___________         
сос, ло, пи - ___________
пла, вець, по - _________
близ, ки, ню - _________
пав, хло, ка - __________
со, ка, піл - ___________
7. Назви і підпиши малюнки.






_________________                                      __________________

 

       _____________              _____________            ______________                                         

 ______________                                            ________________
8. Вивчи вірш.
                                      Мітли
 Всюди мітли підмітали,
 Дуже-дуже поспішали.
 А коли все підмели,
 То в куток собі пішли.
                О. Ушкалова        




Завдання на 02 травня

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.

2.Прочитай склади спочатку в стовпчиках, а потім у рядках.

сла     зла     фла       
сле     зле     фле      
сли     зли    фли      
сло     зло    фло     
слу     злу    флу    
вла     шла     тла 
вле     шле     тле
вли    шли     тли
вло    шло     тло
влу    шлу     тлу
3. Прочитай або повтори слова.
слабкий      зло          фланг        влада
словник      злий       флейта       власний
слухач        злива      флот          влучний
4. Підпиши імена дітей.
                                     
 С__ава                          Г__аша              К__ава


 Пав__ик                  В__ада                   К__ара

5. Поверни літеру Л у слова.
То__ик   __агодить  ве__осипед.  На  гі__ці  го__осно  щебетав  со__овей.  Поб__изу  рос__а  ка__ина.  __истоноша  приніс  __иста  х__опцеві.  Дівчина  купи__а  кукурудзяні  п__астівці.  Я  записа__а  в  б__окноті,  ко__и  нам  іти  до  шко__и.  Астроном   у те__ескоп  побачив  сузір’я  Лева.  Х__опець  нахи__ив  гі__очку  й  зірвав   __иповий   __исток.
6. Скажи ласкаво.
Зразок: яблучко - яблучко; біле плаття - біленьке платтячко.
плафон - _______  білий халат - ________
каблук - ________ біле молоко - ________
полуниця - ______  білий глек - ________
блокнот - _______  білий килим - ______
колос - _________  білий клубок - _______
7. Полічи слова від одного до десяти і назад.
лелека                      телефон
пілот                         слон
8. Назви і підпиши малюнки.


     
_____________             ______________                ____________            



_______________________                                    ___________________




___________                    ___________                  ___________  

        9. Вивчити забавлянку.                                         
      У любистку купали,
      Живу воду поливали,
      Щоб здоров’я тіло мало,
      Лиха-горенька не знало.  

Завдання на 25 квітня

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.

2. Прочитай склади спочатку в стовпчиках, а ротім в рядках.
пла       бла      хла      кла  
пле       бле      хле      кле
пли      бли      хли      кли
пло      бло      хло      кло
плу      блу      хлу      клу
3. Виразно прочитай.
Плавали       блимали      зламали
Плакали       гладили       хлопали
Служили      слухали      славили
4.Поверни літеру Л у слова.
Ко_есо    впа_о.   _исток із  к_ена.    Батько ді_ив  _асощі.
Пав_о  їсть шоко_ад.  Таня прасува_а  п_аттячко.  Х_опчик мив під_огу.  То_ик  _агодить  ве_осипед. На  гі_ці  го_осно щебетав  со_овей.
5. Полічи слова від 1 до 10 і назад.
слово             латка
клубок           слухач
млин              плита
6. Назви малюнки. З’єднай слова з ними за змістом.
     
 Маленька       Зелена     Великий

Біле   Солоний Солодкий
 
7. Зміни слова за зразком. Запиши і прочитай.
Зразок: віл - воли
 Овал - ....               дятел - ....
 осел - ....                орел - ....
 сокіл - ....               стіл - ....
8. Вивчи скоромовку.
Ходить перепел між полукіпками         
Зі своїми перепеленятами.



Завдання на 18 квітня

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.

 2. Прочитай чистомовки. Добери слова-рими зі звуком [л].

Ал-ал-ал - кавалер їде на ...             
Ол-ол-ол - Роман забив у ворота ...
Іл-іл-іл - ставлять посуд на ...
Ил-ил-ил - витирай швиденько ...
Ул-ул-ул - в зоопарку живе ...
Ал-ал-ал - є під хатою ...
Слова: бал, гол, стіл, пил, мул, підвал.
3. Склади речення  з поданими словами.
Зразок. Олена, халат. -  Олена вдягла халат.
Левко, шоколад.        Микола, вокзал.
Олег, молоко.             Луг, лопух.
Павло, баскетбол.     Лука, пілот.
Вулик, бджола.         Мисливець, леопард.
Лариса, метелик.      Леся, волошки.
4. Прочитай слова, знайди серед них зайве. Поясни свій вибір.
Зразок. Сокіл, ластівка, калина, лелека. (Зайва калина, тому що це ягода, а решта - птахи.)
Молоток, пилка лопата, мило.
Дятел, мул, козел, лисиця.
Галка, сокіл, полуниця, кулик.
Галушки, шоколад, латаття, локшина.
Лев, гладіолус, волошка, лопух.
Столик, полиця, флейта, колиска.
Акула, лосось, тюлень, лин.
Плащ, халат, плов, плаття.
5 .Зміни слова за зразком: каштан - каштани.
Чохол - _____,   консул - ______,   
ухил - ______,    укол - ______,   
факел - _____,    футбол - _____,
фінал - _____,   посол - ______,   
новосел - ______.
6. Утвори назви тварин
             ДЯТ
         ОР
         ОС           ЕЛ
             КОЗ
7. Прочитай та вивчи вірш напам’ять.
                                                  Липа
 Легко, легко, аж несміло,         
 Листям липа шелестіла.
Два лелеки пролітали
І на липі спочивали.
Як лелеки пролетіли,
Липа вслід їм шелестіла.
                                     (Г. Чубач)



Завдання на 11 квітня

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом з минулого заняття.

2. Прочитай або повтори за дорослим чистомовки.

Лон - лон - лон - з’їли кислий лимон.
Луб- луб - луб - летить білий голуб.
лет - лет - лет - ми ходили на балет.
Лин - лин -  лин - на луках бачили полин.
Лат - лат - лат - мама купила зелений халат.


3. Назви малюнки. З’єднай їх у пари за допомогою стрілочки. Поясни свій вибір.


          




4. Допиши слова і прочитай речен
ня.



 У левиці мале  ⬜⬜веня. В оленя мале о⬜⬜ня. У кобили мале  ⬜⬜ша. У лося мале  ⬜⬜сеня. У ластівки мале ⬜⬜стів’я. У лисички мале  ⬜⬜сеня
5. Вивчи вірш напам’ять.       

Вийшли ми з лопатами,                                                    
Почали копати ми,
В ямки воду лили,
Вишеньки садили.
                       І. Кульська

Завдання на 04 квітня

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.


2. Виконай завдання із  Заняття 14
 3. Переглянь презентацію "Загадки про улюблені казки"
.

4.Перекажи одну із згаданих казок батькам. 


Завдання на 28 березня

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом. 
( Перше завдання із попереднього заняття).
2. 2. Прочитай або повтори за дорослим чистомовки.
       Ал-ал-ал – там вокзал.
       Ал-ал-ал – брат побив бокал.
       Ал-ал-ал – готувались ми на бал.
       Ол-ол-ол –завітав до нас посол.
       Ол-ол-ол – починається футбол.
       Ол-ол-ол – ось забили знову гол.
       Ол-ол-ол – ходить по болоту бусол.
       Ул-ул-ул – в зоопарку живе мул.
       Ел-ел-ел – запалили факел.
       Ил-ил-ил -  на підлозі пил.
     3.     Склади речення, дібравши слова за змістом.
      Олена книгу на полицю        вловив
      Сокіл мишку                          полов
      Дівчинка пледом                    укрилася
      Микола на городі                   колов
      Оксана в концерті куплети    співала
      Тато на дивані                        купувала
      Лариса в магазині булку    поставила
      Дід Данило дрова                  лежав
    4.     Зміни речення.
     Я їм яблуко. Ти ...  Він ...  Вона ...  Ми ...  Ви ...  Вони...
     Я поставлю латку.
     Я купив білет.
    5.     Вивчи вірш.
     Лисенятко тулиться до лиски,
     біля мами оленятко близько,






    лебеді із лебедятком,
    а левиця гладить левенятко.

Переглянь презентацію. "Домашні тварини"      


Завдання на 21 березня

1. Виконай артикуляційні вправи на звук [р] разом з логопедом.

2. Прочитай або повтори ланцюжки складів.

АЛ      АЛ – ОЛ          АЛ – ОЛ – ИЛ
ОЛ      ОЛ – ИЛ          ОЛ – ИЛ – АЛ
ИЛ      ИЛ – ОЛ          ИЛ – ОЛ – УЛ
УЛ      УЛ – АЛ          УЛ – АЛ – ОЛ
3.     Прочитай або повтори слова.
Метал             гол                      пил                орел
Фінал              вузол                  гул                факел
Сигнал           чохол                  мул               дятел
Пенал             футбол               схил              котел
Вокзал            баскетбол          мускул          козел
П’єдестал       роздол               небосхил      новосел
4.     Прочитай чистомовки і додай рими, щоб вийшли віршовані рядки.
Ал-ал- ал – автобус їде на ...
Ел-ел-ел – пасажиром був ...
Іл-іл-іл – у купе він сів за ...
Ал-ал-ал – взяв папір і взяв ...
Поки мандруватиму –
Природу малюватиму!
Ал-ал-ал – на підлогу впав  ...
Іл-іл-іл – покладу його на ...
Ур-ур-ур – знову грає ...
Ур-ур-ур – всі пройшли у другий ...
Слова:  вокзал, осел, стіл, пенал, стіл.
5.     Дай відповіді на запитання.
Вид меблів у вигляді горизонтально укріпленої на ніжках широкої дошки - ...
Періодичне друковане видання у вигляді книжки - ...
Футляр з матерії чи іншого матеріалу, роблений за формою якогось предмета для захисту від забруднення, пошкодження - ...
Введення в організм лікарського розчину за допомогою голки і шприца - ...
Командний вид спорту, який грається між двома командами по одинадцять гравців зі сферичним м'ячем - ...
Пташка, яка стукає по стовбуру дерева, добуваючи з-під кори їжу- ...    

Довідка: футбол,  укол, дятел, чохол ,журнал, стіл

6.       Зміни речення.
Я їду на вокзал.  Ти …  Він …  Вона …  Ми …  Ви …  Вони …
Я беру голубий пенал.
     Я зав’язую вузол.

 7.  Зєднай малюнки в пари. Поясни свій вибір.
        







Завдання на 14 березня

1. Виконай вправу Веселий равлик. Назви всі зображені предмети, починаючи від літери Л. Чітко та правильно промовляй звук [л] у словах. (Працюємо з першою картинкою на літеру Л).

2. Переглянь відеоурок. Виконай завдання, запропоновані логопедом.



Завдання на 09 лютого

Тема: Поширення простого речення. Закріплення поняття "речення".

1. Закінчи речення, підбираючи і називаючи якомога більше слів-дій.

Купуючи в магазині посуд, покупець (що робить?) .....  вибирає, розглядає, ...

Коли людина доглядає за посудом, то (що робить?) ... .

2. Завдання "Допоможи мамі".

- Мама попросила допомогти їй розкласти сіль, цукор, сухарики, цукерки, хліб, масло у відповідний посуд.

- Назви посуд, в якому ці продукти повинні зберігатися і подаватися до столу ( сільниця, хлібниця, ...)

Посуд виготовляють із глини, фарфору, пластмаси, сталі, металу, срібла, скла, дерева.

У тебе на кухні велика кількість різноманітного посуду, виготовленого з різних матеріалів.
3. Закінчи речення.

Якщо виделка із пластмаси, вона пластмасова.

Якщо ніж із сталі, він ... .

Якщо ложка із металу, вона ... .

Якщо чашка із фарфору, вона ... .

Якщо глечик із глини, він ... .

Якщо блюдце із скла, воно ... .

4. Склади описову розповідь чайника-заварника за поданим наочним планом-схемою.



              Назва                Вид посуду           Колір   Розмір

 
      Із яких матеріалів      З яких частин     Як використовується
          виготовлений            складається




Завдання на 21 січня

Тема: Звук і буква Оо. Поширення простого речення означенням. Лексична тема "Посуд".

1. Послухай вірші.

Дивовижна буква ця -

 Ні початку, ні кінця.


Оленя одне блукало.      

Оленя когось шукало.

Оля Олю запитала:

- Ну кого ж воно шукало?

Оля Олі каже прямо:

- Оленя шукало маму.

                     Ганна Чубач
Порахуй всі літери О в другому вірші.

2. Знайди всі букви О, які заховалися




3. Закінчити речення, додаючи слова-ознаки.
Яблуко - фрукт (який?) ... (смачний, соковитий).
Помідор - овоч (який?) ... (червоний, круглий, смачний).

4. Плесни в долоні, почувши звук [о] у запропонованих словах.
Ложка, чашка, сковорода, блюдце, половник, цукорниця, каструля, самовар, виделка, миска, ніж.

5. Розглянь малюнки. Назви зображені предмети.
Як це назвати одним словом? (Посуд)
Ці предмети можна розділити на групи:
- Цукорниця, чашка, блюдце, чайник-заварник - це чайний посуд.
(Чайний посуд - це посуд, який використовують під час чаювання.)
- Супниця, ложка, вилка, тарілка, склянка, чайний набір - це столовий посуд.
(Столовий посуд - це посуд, в якому подають їжу на стіл.)
- Сковорода, ніж, каструля, половник, чайник, кавник - кухонний посуд.
(Кухонний посуд - це предмети, які використовують для приготування їжі.)
 На малюнку зображені: стіл, таця, шкафчик.
Постав столовий посуд на стіл,  чайний - на тацю, а кухонний - у шкафчик.
6. Підбери слова, протилежні за значенням та закінчи речення.






велика, а- ... .






Завдання на 19 січня

Тема: Звук і буква Оо. Узгодження дієслів з іменниками в роді і числі. Лексична тема "Домашні тварини".

1. Вправа "Кипить вода".

Ось закипіла у чайнику вода. Давай відтворимо, як кипить, бурлить вода. Візьми трубочку і стаканчик з водою. Зроби глибокий вдих та дуй в соломинку з водою.

2. Розглянь малюнки і дай відповідь на запитання.




 - Чия голова? (заяча)      - Чия голова? (свиняча)

- Чия лапка?                    - Чиє рильце?

- Чиї вушка?                     - Чий хвостик?

2. Підбір слова-ознаки до тварин. 

- Роздивись тварини та опиши кожну з допомогою символів.

 Символи:  розмір -  

          колір тварини - 






3. Дай відповідь на запитання реченням використавши слово-ознаку.
Кицька за розміром (яка?) ... (невеличка). (Кицька невеличка за розміром).
 У кицьки голова (яка?) ... (маленька).
У кицьки вушка (які?) ... (гострі).
Тулуб з хвостиком (яким?) ... (пухнастим).
Лапки з кігтями (якими?) ... (гострими).
Ця кицька вкрита шерстю (якою?) ... (пухнастою).


Завдання на 14 січня

Тема: Звук і буква Оо. Узгодження дієслів з іменниками в роді і числі. Лексична тема "Домашні тварини".

1. Вправи на розвиток артикуляційної моторики.

Виконай вправи разом з язичком.

У будиночку порядок

   Жив у будиночку Язичок. А будиночок цей - рот. Вирішив язик навести лад у своєму помешканні, бо дуже він любив чистоту і порядок. Довелося йому добре попрацювати.

  • Спочатку він побілив стелю (широким кінчиком язика рухай по піднебінню вперед-назад.)
  • Пофарбував стіни (кінчиком язика погладь праву щоку, потім ліву.)
  • Почистив верхні, а потім нижні зуби (зроби і ти так.)
  • Старанно протер верхню губу (кінчик язика підніми до середини верхньої губи, рухай язиком уперед-назад), потім протер нижню губу (кінчик язика опусти до середини нижньої губи, рухай язиком уперед-назад).
  • Прочистив куточки рота (кінчиком язика доторкнись до правого, потім лівого куточка рота.)
  • Задоволений язичок зручно влаштувався і заспівав свою улюблену пісеньку: "О-о-о, о-о-о, о-о-о!"
- Що відбувається з губами, коли ми промовляємо звук [о]?
(Губи витягуються трубочкою, округлюються).


2. Артикуляційна вправа "Клубочок"
  Проведи пальчиком по ниточці від зовнішнього кінчика до внутрішнього, довго промовляючи звук [о] , - намотай клубочок. Проведи пальчиком по ниточці від внутрішнього кінчика до зовнішнього, довго промовляючи звук [о],- розмотай клубочок.
- Ось який клубок великий намотали! Дивись у дзеркало, як округлюються губи, коли ми промовляємо звук [о], немає ніякої перешкоди для повітряного потоку. Звук [о] - ГОЛОСНИЙ і позначають його буквою Оо.
- Ти сьогодні будеш подорожувати в село.
     Ось бабуся Оля та дідусь Остап. 
- Повтори їх імена.
- Який перший звук в цих словах? (Звук [о]).
     А ось їх дім.
- Чи є звук [о] у слові дім? 
Дім бабусі Олі та дідуся Остапа стояв у селі біля озера.
- Де стояв дім? Де стоїть звук [о] у цьому слові?
Сядемо у поїзд, поїдемо до дідуся Остапа та бабуся Олі.
Ми приїхали у село.

- Кого ми бачимо біля хатинки дідуся і бабусі? (Котика, козу, порося, лоша, корову, кролика.)

- Де стоїть звук [о] у назвах цих тварин?(Посередині) 

- Розмісти зображення тварин за їх реальними розмірами у житті від найнижчого до найвищого.


3. Давай пограємо у гру "Хто як голос подає?" 

Допоможи закінчити речення.
Корова мукає, а корови ... (мукають).

Лоша ірже, а лошата ... (іржуть).

Коза мекає, а кози ... (мекають).

Порося хрюкає, а поросята ... (хрюкають).


Завдання на 12 січня

Тема: Просте речення з трьох слів (підмет + присудок + прямий додаток). Звук та буква Уу.

1. Послухай казку про букву У.

    Якось буква "У" вирішила помандрувати і піднялась угору на повітряній кулі. А вгорі на небі жив маленький вітерець. Він зрадів літері "У", бо в нього було зовсім мало друзів. Закружляв вітер букву "У", покатав її на хмарці. А літера "У" навчила вітерця співати свою улюблену пісню. Відтоді вони завжди співають разом. Ось так: "У-у-у-у-у-у!"

Давай і ти разом заспіваєш з вітерцем і хмаркою.

2. Визнач місце звука [у] у слові (на початку, в середині, в кінці).

Україна, вуса, цибуля, какаду, урок, буряк, субота, гарбуз, капуста, усмішка, прийду, знайду, ураган, умився, рука, удав.

3. Розглянь ще раз малюнки. Пригадай назви професій. Доповни речення за зразком.

 

Зразок: Лікар оглядає (кого?) хворого.

Художник малює (що?) ... .

Вчитель навчає (кого?) ... .

Балерина танцює (що?) ... .

Будівельник будує (що?) ... .

Прибиральниця миє (що?) ... .

Кухар готує (що?) ... .

Перукар стриже (кого?) ... .

4. Розвиток зв’язного мовлення.

Склади речення за сюжетними картинками.

Клоун веселить людей.           .....












Завдання на 29 грудня

Тема: Просте речення з двох слів (підмет, присудок). Звук та буква Уу.

1.Розглянь малюнки. Пригадай назви професій (що роблять ці люди?)

 Склади речення за малюнками, наприклад: Лікар лікує.














2. Послухай вірш. Який звук найчастіше в ньому повторюється?

У долині жив удав, 

Удавав, що він все знав,

Удавав, що все умів,

У траві хвостом вертів,

У ріку лише дивився,

Удавав, що вже умився. (звук у) 

3.Переглянь відео про букву "У"

4. Розглянь малюнки. На що схожа буква У?


Немає коментарів:

Дописати коментар